Flow with nature värianalyysi kokemuksia?

värikäs

Onko teillä kokemusta flow with nature värianalyysista?

1

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Värianalysoitu

Kävin Flow with Nature -värianalyysissa pari vuotta sitten. Tuloksena oli että olen Bright Winter mutta True Winter on toiseksi paras värivuodenaikani, joten voin käyttää värejä myös tästä vuodenajasta. Itse pidin enemmän True Winter -kankaista, koska näin niiden vaikuttavan suotuisammin kasvojeni värin tasaisuuteen. En siis ole jyrkästi eri mieltä analyytikkoni kanssa, mutta kuitenkin olen ostanut itselleni myös True Winter -paletin, koska koen nuo värit miellyttävämpinä käyttää. Jonkin verran olen nähnyt että ihmiset ovat käyneet redraping -analyysissä eli he eivät ole olleet varmoja ensimmäisestä tuloksesta ja ovat käyneet ilmaisessa uudelleenarvioinnissa. Joskus tulos on ollut erilainen kuin ensimmäisellä kerralla. En tiedä kuinka paljon näistä redraping -analyyseistä ja täysin uusista tuloksista johtuu siitä että analyytikolla näyttää tulevan aika paljon noita Bright Winter tuloksia asiakkaille. En osaa sanoa ovatko kaikki Bright Winter -tuloksen saaneet vielä vuosienkin jälkeen sitä mieltä, että se on heidän paras värivuodenaikansa. Olen myös huomannut sen, että jos asiakas ei ole täysin tyytyväinen analyysitulokseensa edes tuon redraping -analyysin jälkeen, niin Facebookin tämän analyysin saaneille asiakkaille tarkoitetussa väriryhmässä monet analyytikoista eivät enää näytä kiinnostuneen kommunikoimaan eri mieltä olevan asiakkaan kanssa. Mielestäni tällaisessa tapauksessa mennään siis analyytikoiden tyytyväisyys edellä, eikä asiakkaan tyytyväisyys edellä. Huolimatta siitä että asiakas on lähes samaa mieltä kuin analyytikko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45