Annoin pienelle (10,5 kg) punkkipillerin nimeltä Bravecto. Annostus oli 10-20 kg. Aiemmin olin koko siihenastisen kevään (2 kertaa) antanut Fyberix vet nimisen liuoksen. Liuos ei toiminut viikkoa kauempaa ja olin tulla hulluksi punkkishown kanssa. Liuos oli painolle 2- 10 kg ja aloittaessani sen koira painoi puoli kiloa alla sen 10 kg.
Jätin lääkärin päätettäväksi sen että mikä annoskoko on pillerissä oikea. Siitä on nyt kaksi viikkoa ja mitään haittavaikutuksia ei ole tullut. Olen erittäin tyytyväinen tulokseen. Voin antaa koiran mennä pitempäänkin ruohoon.
Kuitenkin melkein joka päivä otan siltä pois naamasta niitä pieniä nymfejä jotka ovat parin millin pituisia. Ne näen sen vaaleissa naamakarvoissa ja usein ajattelin ensin että se on roska. Kun otin roskan sormieni väliin ja vaikka puristan niin paljon kuin sormissa on voimaa, tämä roska vaan juoksee taas. Rillit päähän ja totean että tämä nymfiroska juoksee joten seuraavaksi se joutuu lavuaarin viemäriin ja kuumaa vettä päälle.
Olen erittäin tyytyväinen ko.pilleriin ja minulla on kevättä kohden katsoen sille heti samanlainen. En aio kokeilla muuta.
Paljon olen itse lukenut netistä kauhutarinoita näistä punkkipillereistä mutta tässä yksi positiinen tulos.
Koiran punkkilääke
0
281
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465327Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5461876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748