Sairas alainen

Slapontheface

Kohtasin todellisen työpaikkakiusaajan omassa työntekijässä. Ei voi edes kuvitella miten läpeensä paha ihminen voi olla.

Kevensin työtaakkaansa muuttamalla vastuita, kunnes huomasin että ei halua vastuuta ollenkaan. Sabotoi töitä ja sääti taustalla muita neuvoen ohittaen esimiehensä eli minut.

Kiukutteli ja tölvi ääneen. Parjasi pitkin kyliä ja lopulta irtisanoi itsensä. Ei kyennyt normaaliin keskusteluun edes tälloin. Laittoi oman pahan olonsa täysin toisen syyksi. Totesikin joskus työsuhteen alussa, että työnjohdon kuuluu kestää lokaa. Oli siis selvä missio hänellä.

Kaiken summatakseni tajusimme, että halusi koko ajan vain paikkani itselleen.

Pahuus, se vaan asuu joissakin, vaikka kuinka rukoilisivat.

4

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuraasilmille

Täytyy todeta, että työpaikoilla on nykyisin paljon häiriintyneitä, jatkuvasti ärtyisiä, kiukkuisia työntekijöitä. Harvoin enää näkee työpaikalla niin sanotun normaalisti käyttäytyvän ihmisen.
      Olen monesti tätä asiaa miettinyt, että mikä meitä vaivaa.

• Asiaa

Kyllä maaseutukaupungeista ja pitäjistä löytyy vielä todella hyviä ja toimivia työyhteisöjä. Olisiko yksi syy ja Johtuisjo tämä paha olo nuorten n 30 vuotiaiden ja sitä nuorempien siirryttyä työelämään. Johtajatadon palkkaa pitäis saada heti työn alettua. Jos työ hiemankaan raskasta ei huvita esimiehen sana ei ole mitään, kaikki tämä johtuu siitä, että suurin osa ei ole milloinkaan tarvinnut ottaa elämäänsä omiin käsiinsä, vaan kaikki on saatu ja rahoitettu valmiina. Ei sitä sitten enää osatakkaan edes kodin perusasioita hoitaa.

• KeskiIkäisetPahimpia
        Asiaa kirjoitti:

Kyllä maaseutukaupungeista ja pitäjistä löytyy vielä todella hyviä ja toimivia työyhteisöjä. Olisiko yksi syy ja Johtuisjo tämä paha olo nuorten n 30 vuotiaiden ja sitä nuorempien siirryttyä työelämään. Johtajatadon palkkaa pitäis saada heti työn alettua. Jos työ hiemankaan raskasta ei huvita esimiehen sana ei ole mitään, kaikki tämä johtuu siitä, että suurin osa ei ole milloinkaan tarvinnut ottaa elämäänsä omiin käsiinsä, vaan kaikki on saatu ja rahoitettu valmiina. Ei sitä sitten enää osatakkaan edes kodin perusasioita hoitaa.

Minusta kun tuntuu, että kaikista veemäisimmät ovat yli viisikymppisiä häikäilemättömiä oikeistolaisia ja toisaalta miten muka yhtäkkiä nyt vasta kolmikymppisinä ihmiset siirtyisivät työelämään... Yleensähän työelämään siirrytään jo reippaasti ennen kuin täyttää 20v.. Useimmitenhan ne nuoret ovat joustavia, mutta eläkeikää lähestyvät katkeria ja ilkeitä mulkvisteja. Varsinkin miehet. Ja kyllä vain, miehetkin osaavat olla oikein kunnon juorukelloja ja perätöntä paskaa jauhavia ihan siinä missä keski-ikäiset ämmätkin. Keski-ikä tuo vaihdevuodet ja ilkeyden puuskat samoin kuin kateuden nuorempia, kauniimpia ja etevänpiä kohtaan. Keski-ikäiset ämmät ovat töissä kyynärpäätaktiikalla kuin Stockalla konsanaan ja äijät alkavat vittuilemaan jos eivät saa nuoremmilta naisilta huomiota ja seksiä. Eläkeikää lähestyvillä saattaa muisti pettää ja luonne muuttua tosi ilkeäksi.

• Juttelitko hänen kanssaan mistä kenkä puristaa? Teitkö itse jotain väärin? Minulla on kokemusta pomosta joka kiusas mua ja muitakin niin hirveällä tavalla että sen täyty olla vakavasti sairas. Narsisti psykopaatti tms. Se ei siis tajunnu yhtään miltä työntekijästä tuntuu se paska mitä se kokoajan heitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe