Sattuukohan täällä osumaan jonkun oikeasti tietävän silmiin?
Miten ko apuohjelmassa talennetaan osa myydyistä kohteista talteen myöhemmin , esim 5-6kk , ilmoitettvaksi uudestaan?
- Eli kuvat ja kaikki pitäisi saada talteen. Nyt siellä on "hae myös kuvat" valintaruutu , ja valmiiksi harmaalla, mutta missään ei tietoa miten sen saisi oikeasti toimimaan noin? Vai eikö vain ole tuota toimintoa, vaikka ohjesivullakin se mainitaan?????? (ko ruutua siis EI PYSTY valitsemaan.)
- Ne, jotka oikeasti tuosta tietävät, ymmärtänevät jo tästä selostuksesta
Huutonet, HNilmoittaja -ohjeita?
2
275
Vastaukset
- tietokoneella.tehden
Onko tuo HNilmoittaja jokin sovellus älypuhelimelle?
Itse olen ilmoitellut vain tietokoneella ja nyt kokeiltaessa näkyi onnistuvan tietokoneella tehden kokonaan uuden ilmoituksen ajastaminen, ja jo olemassa olleen ilmoituksen ajastaminen myöhemmin uudelleenjulkaistavaksi, yksinkertaisesti vaan asettamalla päiväykset tuossa vaiheessa kun asetetaan että miten kauan ilmoituksen halutaan olevan näkyvissä.
Klikataan "painiketta" Muu jolloin päiväykset voi asettaa, aloitus- ja loppumispäivät.
Muutoin ilmoituksen voi tehdä samalla tavalla kuin välittömästi julkaistavankin ilmoituksen, kuvineen kaikkineen.
Julkaisun jälkeen ilmoitus näkyy ajastettujen luettelossa. - Anonyymi
Sama ongelma, ei saa haettua kuvia. - Minulle tuli uudelleenilmoitusten yhteydessä ilmoitus että osassa ei kuvia, haetaanko huutonetin linkistä. No, OK , mutta ei hakenut ainuttakaan.
Tietääkö joku miten 1. viestissä ollut asia on, saako niitä haettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266