Olen nyt syönyt tulista (habanerolla maustettua) ruokaa sunnuntaista torstaihin, eli 5 päivää, ja äsken paskantaessa poltteli persereikää ensimmäistä kertaa niin että sen huomasi.
Voittaako maku ruoasta tulevat muut vaikutukset?
Tulinen ruoka ja paskantaminen
2
488
Vastaukset
- börnääkö
Ei ole tulinen chili-ruoka pahemmin anusta poltellut vaikka olen olen voimakkaitakin chilejä käyttänyt ruoanlaitossani.
Pahin kokemukseni chilistä oli heittää pilkottu Naga paistinpannulle ja tuloksena oli kaasumyrkytys vasten kasvoja - kakailin 10 minuuttia nagan vaikutusta vaikka liesituuletinkin oli päällä.
No jopa opin kunnioittamaan mausteita ruoanlaitossa ja nykyään kaiikki pannulle menevä menee ensin käden kautta ja chilit varsinkin maistaen ensin vaikkakin börnäävät kielellä.
Huvittavinta on tseffien maininta ohjeissaan eli yksi punainen chili pilkottuna, joka voi tarkoittaa mitä tahansa paprikasta tosi hottikseen - vain maistamalla pieni pala kannasta voi arvioida chilin tulisuuden, joka vaihtelee samankin kasvin sisällä suuresti. - lopetaute
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nadezda_Krupskaja
on jännä katsoa aukeeko tämä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576