Olen kahdestaan naisen kanssa, ja hän puhuu monta kertaa hänen edellisistä säädöistä / seurustelukumppaneista niin onko tämä jo selvä merkki, että hän ei ole kiinnostunut minusta? Sit taas välillä nainen puhuu, että kuinka hyvännäköinen olen ja muutenkin hakeutuu lähelle ja halaa, kun nähdään. On merkkejä siitä, että hän ei ole kiinnostunut ja on myös merkkejä että hän on kiinnostunut. Ja vielä kun emme ole tunteneet hirveän kauan aikaa niin en uskalla kysyä suoraan onko hän kiinnostunut vai ei.
Onko hän kiinnostunut vai ei?
6
253
Vastaukset
- Selväpeli
Jos kuitenkin kysyisit suoraan missä mennään. Minkä ikäisiä olette? Jos ikää jo niin sitä suuremmalla syyllä.
- Lappalainen10
20-21v ollaan, suoraan kai tässä kannattaisi kysyä
- Nainenkauniskin
Jos itse halaan ja hakeudun lähelle, kehun, olen todella kiinnostunut... En tiedä muista
- Naiselta
Veikkaisin, että on epävarma itsestään ja tahtoo näin nostaa omaa arvoaan silmissäsi, tyyliin: Minulla on ollut ottajia ennenkin. Jos nainen kiinnostaa, voisit kehua ehkä häntä hieman ja katsoa loppuuko existä kertominen itsetunnon vahvistuttua.
- Kokemuksellakerron
Kehu itseäs paljon ja hauku muut alimpaan helvettiin, välillä sitä tytsyäskin väheksyt ja korostat itseäsi. Näytä kuinka nopeaa osaat mätkästä nyrkillä seinään, kehittele joku hullu juttu ja kerro sille. Vaikka että pöllit auton ja jädätit poliisit hukkaan, myit auton venajalle hyvään hintaan. Tee pilapuheluita sinne sun tänne. Ja naura muille. Esittelel mulkkuas joka välissä ja pyydä kehumaan, joka aamu sanot sille että otappa muija suihin ja niele, illallakin. Vedä kaljaa boka ruokailun aikana vähintään 6. Tölkkiä A. Olutta. Sitten se vasta kuumana käykin suhun ja loppuu se nariseminen entisistä heiloista.
No siinäpä unelmanainen, joka puhuu entisistä säädöistään. Haluat varmaa yhdeksi polkijaksi yleiseen polkupyörään.
Ehkä sinusta tehdään nyt kamumiestä, jota voidaan käyttää tarvittaessa, kuskiksi, lohduttajaksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289