Aina kun näen sinut aiheutat väristyksiä
Nainen,aiheutat väristyksiä
13
754
Vastaukset
- Mielenkiintoista_
Toivottavasti hyvässä mielessä :)
- hyvinkinHyvässä
jepulis jep
- Ootkaunisluulettoisin
Millaisen värinän mukaan omit aloitusta?
- Ootkaunisluulettoisin
Ootkaunisluulettoisin kirjoitti:
Millaisen värinän mukaan omit aloitusta?
Milloin oon värinää sulle aiheuttanut?
- Ootkaunisluulettoisin
Hyvässä mielessä harvoin nähdylle
- Olenainasinun
Mies aiheuttaa vielä enemmän. Tahtoisin sun lähelle.
- saa.kiirehtiä
Lähestymistäsi odotellessa...
- kuumiaaltoja
väristyksiä voi olla erilaisia, inhosta tai himosta......
Tai vielä jotain muuta =) - Ootkaunisluulettoisin
Väristyksiä aiheuttavaa naista ei täällä oo.
- tunnemolemminpuoline
Kuin myös :)
- Tunneonmolemminpuoline
Kuin myös :)
- pärrää
No nyt oli sellainen ter-apeutti, et pani "p-öhlömmänkin" sukat pyörimään, vaikkei sukkia jaloissa ollutkaan.
Kiva että saa iloa elämään... :-) - ihmemiesolet
No huis...Kukaan muu ei käytä tuota.... tai joo, ehkä muutama toisella puolen Kautokeinoa. Sieltäkö se sunkin haavemaailma alkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728