Että ei meinaa löytää vaatteita tällaiselle lyhkäiselle ja hoikalle tyypille. Suurin osa vaatteista on liian väljiä ja isoja tilaan netistä eikä aina onnista varsinkaa paitojen kohalla. Ei ole paljon päällepantavaa
Ikuinen ongelma
4
254
Vastaukset
- Slide
Kenkien kanssa sama juttu. Kantapäät liian kapeat eikä kengät pysy tiukasti jalassa
- Slide
Jättä vaan lyhyt vähemmistö ilman omaa vaatelinjaa, paskapäät
- löytyy_vaatteita
Lasten osastolta löytyy lyhyelle ja hoikalle hyvin istuvia vaatteita, eikä ole yhtä kalliita kuin vastaavat aikuisten miesten vaatteet:
https://www.stockmann.com/category/lapset/nuoret-128-176-cm/paidat - keski-ikäinen_nainen
Itse olen nainen, ja ostan osan vaatteista lastenosastolta. Miehelle voi olla helpompaakin, koska aikuisen miehen ja nuoren pojan lantion mittasuhteet eivät muutu paljoa. Tyttöjen vaatteet saattavat olla pienellekin naiselle epäsopivia lantiolta. Tosin itse olen ostanut poikien housuja, liekö niissä väljempi mitoitus kuin tyttöjen. Ovat mahtuneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467495
- 334133
- 573645
- 503150
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 382281
- 432278
- 162256