-Ohrarieska ,Kursu
-Reikäleipä ,Kursu
- Mansikkaleivos ,Kiuaspulla
- Leipäjuusto ,Kerkelä-Perälä
-Peruna ,Isabel Kursu
-Peruna ,Kemijärvi
-Kurkku ,Kursu
-Viineri-munkki Allin Koivuniemi
-Salaatit ,Koivuniemi
-Kemijärviläinen ,kala jne.
Kemijärviläistä hyvää!
63
2016
Vastaukset
- nam
Majakan ateriat.
- LOLLOL
Hahahaa höhöhöhöö!!
- SyöKALAA
Haukiruoka on myös suosittua, mutta MISSÄ ON TÄMÄN KESÄN HAUKIVIIKOT?
Kemijärvelle joka vuosi haukiviikko ja kunniavieras itse Isä Mitro (ent meppi, demari). hän kävi ennenkin Kemijärvellä, ja netissä video, jossa näkyy, miten mukava kesätapahtuma syntyy. Laulu taustalla "HAUKI ON KALA!"
Ja onkin tosi hyvä kala kaikin puolin! Hauki ja särki kalastajat nyt Kemijärvelle. Kaupunki vain asiassa toimimaan. Tyhjää on jauhaa pelkkää Suomua ja Tehdas-biojalostamoa, sillä KALASTUS ON JOKA KANNATTAA. Kemijärvelläonkin jo monia melkein ammattimaisia kalastajia ja heidän toiminta on tärkeää, jos halutaan saada kalaa.- kesäruokaa
Hauki-burgeri oli tosi hyvää nyt ei vain ole tietoa milloin on taas tarjolla.
- Anonyymi
Haukiviikkojen palauttaminen Kemijärvelle on välttämätön tavoite, jota vaatii erityisesti SUOMEN KANSA ja kaikki asukkaat Suomessa, kun tutustuvat haukiruoan monipuolisuuteen.
Ennen roskakala, ei enää!?
Juhlapuhujana oli entinen meppi, demari Isä Mitro. Hyvä vieras, pappi ja huumorimies.
- Anonyymi
Kemijärven tuoreet piparit.
- Anonyymi
No on se kiva kun Kemijärvellä löytyy leipää ja perunaa. Ai ettien että. Muualla niitä ei saakkaan :D
- Anonyymi
Ei saa kursulaista, jopa tamperelaiset vievät lomilla.
- Anonyymi
Kursulaiset herkut on aivan omaa luokkaansa. Kahmineet runsaasti palkintoja jopa muissa galakseissa ja ulottuvuuksissa. Ufomiehet tykkää kovasti!
Kaikki valmistetaan parhaimmista aineksista ja paistetaan asialle pyhitetyllä maalla. Lopuksi seremonimestari riipaisee mukaan erittäin sallaista patentoitua lapin taikaa.
- Anonyymi
On, on kyllä säälittävä ketju, Kemijärven hyvät.
- Anonyymi
Itse olet säälittävä. Joka ei osaa nauttia elämän pienistä iloista ei osaa nauttia siitä ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet säälittävä. Joka ei osaa nauttia elämän pienistä iloista ei osaa nauttia siitä ollenkaan.
Kun ei paremmasta tietoa, niin silloin nauttii tuollaisista, niillä jotka on nähneet parempia eväite, heille nuo ovat kyllä kaikkea muuta kuin nautintoa.
- Anonyymi
Kemijärvellä on paljon gulinaristisia nautintoja. Monet maailman kuuluisat matkaajat ovat vahvistaneet asian paikan päällä.
- Anonyymi
Kursu :D
Vittu kuolenko nauruun vai en- Anonyymi
Maistappa kursulaista leipää ennen sitä niin ainakin kuolet hymy korvissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maistappa kursulaista leipää ennen sitä niin ainakin kuolet hymy korvissa.
Voi herranjestas näitä juntteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi herranjestas näitä juntteja.
Itse olet paksuotsainen juntti!
- Anonyymi
Paljon parempaa leipää löytyy ympäri Suomen. Esimerkiksi Oulun Meriläinen. Kursu maistuu jo päivän päästä pahvilta. On teillä jännää leipienne ja pottujenne kanssa
- Anonyymi
Höpöhöpö!
- Anonyymi
Kursun rieska on omituisen sienimäistä ja Kemijärven rieska on liian paksua.
- Anonyymi
Itse olet nauttinut liikaa sienistä ja puheesi on liian paksua.
- Anonyymi
Entiset kemijärviläiset ja muu turisti- porukka kehuu kemppalaisia tuotteita...se vaan on niin vaikka kuin yrität morkata.
- Anonyymi
Kerkelän leipäjuusto on yksi surkeimmista (jota kaupoissa). Toisen Kerkelän tekemä taas parasta.
- Anonyymi
Aulikin tekemä kiistattomasti parhaista parhain.
- Anonyymi
Kemijärvi on todella IHANA <3 kaupunki, ONNELLISTEN RANTA ja me ei kaivata tätä kielteisyyttä. Se on tiivistetty täällä sanalla NEGA, kuin likaviemärin likaa ja inhottavaa sontaa se on. Hyi, miten sitä vihaankaan. Alas kaikki tällainen lika ja roska. Me olemme ilon ja valon ihmisiä täällä, eikä kielteisiä puheita tarvita, vaan voi kokonaan muualla kirjoitta niitä kuin täällä ONNEN PALSTALLA SUOMI24 KEMIJÄRVI
Täällä on ihanat palvelut, on esimerkiksi ruokailu mahdollisuuksia ja ravintoloita.- Anonyymi
POSITIIVISUUS! ILO! RIEMU! TISSIT! OLUT! JIPPII!
pois kaikki nega (kepu ja ketkut). - Anonyymi
Ei koulu- ja työpaikkakiusaaminen häviä sillä, että hihkutaan onnentunnetta. Sairas toimintakulttuuri pitää ihan oikeasti muuttaa.
- Anonyymi
Kemijärvi = ONNELLISTEN RANTA. Ei täällä saa kiusata toisia! Työpaikoilla pitää olla onnellista ja hyvä mieli ihmisten kesken. Tämä on ollut IHANA <3 kaupunki elää ja täällä on mukava olla, palveluista nauttien, esimerkiksi uimahallin hyvät altaat ja kuntoilumahdollisuudet sekä ruokailupaikat kaupungilla, myös huoltoaseman hyvät nakkisämpylät, tulee vesi kielelle, nami nami!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemijärvi = ONNELLISTEN RANTA. Ei täällä saa kiusata toisia! Työpaikoilla pitää olla onnellista ja hyvä mieli ihmisten kesken. Tämä on ollut IHANA <3 kaupunki elää ja täällä on mukava olla, palveluista nauttien, esimerkiksi uimahallin hyvät altaat ja kuntoilumahdollisuudet sekä ruokailupaikat kaupungilla, myös huoltoaseman hyvät nakkisämpylät, tulee vesi kielelle, nami nami!
Niinhän se pitäisi! Sinä elät toivemaailmassa, ruusunväriset reunukset eivät ole totta. Totuus on se, että häikäilemättömät hyväveljet kiusaavat ja hiillostavat muita ihan pelkkää vallanhimoaan.
- Anonyymi
Ostan AINA paikallista jos ei aina saa niin ainakin Lappilaista. Se on ekoteko.
- Anonyymi
Kursu on Sallassa eikä Kemijärvellä.
- Anonyymi
Kemijärvellä on tosi hyviä ruoka palveluita ja ruokailumahdollisuuksia. Nyt saa ostaa kotiin, kun ravintolat kiinni. Menkää ja ostakaa entinen Teboil, ABC, Kievari, Majakka, pitsapaikka.
IHANAA <3 JOKA PÄIVÄ ERILAINEN RUOKA KOTIIN <3 <3 <3 RAKASTAN ELÄMÄÄ KEMIJÄRVELLÄ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemijärvellä on tosi hyviä ruoka palveluita ja ruokailumahdollisuuksia. Nyt saa ostaa kotiin, kun ravintolat kiinni. Menkää ja ostakaa entinen Teboil, ABC, Kievari, Majakka, pitsapaikka.
IHANAA <3 JOKA PÄIVÄ ERILAINEN RUOKA KOTIIN <3 <3 <3 RAKASTAN ELÄMÄÄ KEMIJÄRVELLÄ!Kerro ihmeessä meille muillekin millaisissa pillereillä tulee noin onnelliseksi?!?!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro ihmeessä meille muillekin millaisissa pillereillä tulee noin onnelliseksi?!?!?
Ei tarvitse pillereitä, vaan luonnollista elämää, Kemijärvellä tietenk!
- Anonyymi
Eikö Kemijärven paikallislehti KOTI-LAPPI voi alkaa julkaista taas PLUSSIA, että on myönteisiä uutisia?
- Anonyymi
Kursun leivän tuotteet ovat huippuhyviä! Etelästä asti ihmiset hakevat. Kiuaspulla on vain kalpea varjo. Miksi sallalaiset ovat parempia? Miksi heillä kaikki toimii?
- Anonyymi
Salla on ONNEN ja Kemijärvi NEGAN paikka. Paluumuuttaja tietää.
ANTI-NEGA-I7 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salla on ONNEN ja Kemijärvi NEGAN paikka. Paluumuuttaja tietää.
ANTI-NEGA-I7Onko sulla lääkkeet jääny ottamatta kun kerrankin puhut tosiasiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla lääkkeet jääny ottamatta kun kerrankin puhut tosiasiaa.
Supermarketin risupuuro ja sekametelisoopa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Supermarketin risupuuro ja sekametelisoopa.
Nuoren neidon uunituore piirakka 🤤
- Anonyymi
Oiskohan tuo kursulainen peruna annabelle lajike eikä isabel. Laatuperunaa.
- Anonyymi
Kursulaista toimitetaan myös Helsinkiin. Porokylän limppu kuuluu samaan priima sarjaan.
- Anonyymi
Sallalaiset valloittavat maailman ja Kemijärvellä vain unelmoidaan olemattomia juttuja. Jos Putin saisi maistaa kursulaista leipää niin olisi parempi mieli ja rauha maassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sallalaiset valloittavat maailman ja Kemijärvellä vain unelmoidaan olemattomia juttuja. Jos Putin saisi maistaa kursulaista leipää niin olisi parempi mieli ja rauha maassa.
Salla on HUIPPUPAIKKA, jossa asuu HUIPPUIHMISIÄ! 🥇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemijärveen olen tutustunut vain tämän palstan kautta, mutta se on vakuuttanut minut siitä, että siellä ei muita olekaan kuin seinähulluja, miten voi olla yksi paikkakunta täynnä mielenvikaista jengiä ?
Ainoa hyvä on se, että paikka on syrjässä valtatiestä, joten hullut näyttää pysyvän poissa ihmisten ilmoilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kemijärveen olen tutustunut vain tämän palstan kautta, mutta se on vakuuttanut minut siitä, että siellä ei muita olekaan kuin seinähulluja, miten voi olla yksi paikkakunta täynnä mielenvikaista jengiä ?
Ainoa hyvä on se, että paikka on syrjässä valtatiestä, joten hullut näyttää pysyvän poissa ihmisten ilmoilta.Ai hulluja ollaan? Ollaan p-päitä vai? Kuule, mun pää ei oo p-pää, jos avaat pääni näet, siellä ei ole p*skaa! Hullu pitääki olla, että uskoo unelmiin ja Suomun matkailuun, siis ehkä olen vähän hullu, nimittäin "Lapin-hullu"! Olen mikä olen, yks suomulainen, siellä rinteillä voi kaikki ihmiset juosta ihmiset kansalaiset hoitajat ja lääkärit, ihan jokainen! Koko maailma kaipaa rauhoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai hulluja ollaan? Ollaan p-päitä vai? Kuule, mun pää ei oo p-pää, jos avaat pääni näet, siellä ei ole p*skaa! Hullu pitääki olla, että uskoo unelmiin ja Suomun matkailuun, siis ehkä olen vähän hullu, nimittäin "Lapin-hullu"! Olen mikä olen, yks suomulainen, siellä rinteillä voi kaikki ihmiset juosta ihmiset kansalaiset hoitajat ja lääkärit, ihan jokainen! Koko maailma kaipaa rauhoitusta.
Sinä nyt olet vain kylähullu, tyyppi jolla kaikki ei ole ihan kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä nyt olet vain kylähullu, tyyppi jolla kaikki ei ole ihan kotona.
Tuo on se joka antineganakin on noita näkemyksiään toistellut täällä, tämä palsta on imenyt kaikki Kemijärven vajakit toistelemaan harhojaan. Ei muiden paikkakuntien palstoilla kirjoitella ufoista, tai höpötetä mäkitöppyröistä melkein uskonnollisen hurmoksen vallassa, kyllä tämä palsta on kuin joku avohoitola.
- Anonyymi
Riisipuuro, Kauppapaikka
- Anonyymi
K-Supermarketista ainoastaan saa Kemijärvellä lähiruokaa.
- Anonyymi
Ostin Kemijärvestä pyydestettyä ahventa, hyvää oli.
- Anonyymi
Erään neidon takamus
- Anonyymi
Kemijärvelle kuului sydämeni! Tulkaa turistit ja kaikki muut tänne! Onnen kokemaan! Voiko ihminen olla onnellinen Itä-Helsingin betonikylissä, missä on väkivaltaa? Täällä on onnea ihmisen sydän läikkyy! Kiireinen oravanpyörä, palkkatyön orjuus, sekö on elämää. Täällä kun saa luonnosta ruokansa ja puilla lämmittää, ei tarvitse sähkölaskun eikä ruokakaupan orjuutta. Se on todellista ihmisen elämää luonnon kiertokulussa. Saa katsoa ikkunasta ulos ja nauttia elämän laeista!
- Anonyymi
Tulkaa nuoret ja kauniit turistinaiset niin mekin tulemme 😝
- Anonyymi
Täällä saa olla VAPAA! Voi juosta ihan "hulluna" pitkin kyliä ja nauraa kovaäänisesti kaikkea omia juttujaan. Ei pidetä sekopäänä, vaan kunnioitetaan jokaisen oikeutta olla oma itsensä. Täällä on piirileikkejäkin.
- Anonyymi
Iloisen turistineidon piIIu, aijaijaai
- Anonyymi
Sika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sika
Parempi sekin kuin kakkonen, josta jää kakkelia vehkeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi sekin kuin kakkonen, josta jää kakkelia vehkeeseen.
Aijaijaaiyh! 😝 💦
- Anonyymi
Paikallisen neidon farkkuperse
- Anonyymi
Olipa kerran Kemijärvi…… 🥺……
- Anonyymi
Kemijärvellä ei ole takuuta eikä palautusoikeutta.
- Anonyymi
Juoksen Suomulle
Ulvon
Kuin sika ulvon kuutamoa
Hulluksi sanovat, no mitä sitten?
Paskaakos tässä!
Suomutunturin rinteillä on hyvä olla. Ihmiset on siellä hyvä.
Narkiperäkin on nähty, mutta ei Suomun voittanutta.
Kunnallisvaalit on kohta; kuka Suomun asialla?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717