Voiko olla typerämpää ja ärsyttävämpää ja lapsellisempaa kuin näiden kahden koohotus.
Marlon ja Baddy
7
434
Vastaukset
- Paddyn.paikka
Hän on Patrick "Paddy" Kirk
Ei siis Baddy.
Paddy tuntuu loputtomasti etsivän kyläyhteisössä paikkaansa.
Ensin Emilyn kanssa Debbien varaisänä ja myöhemmin vielä Aaronin ja Leon varaisänä. Ukkomiehenäkin kokeillut elää ensin Mandyn ja sitten Emilyn ja vielä Rhonankin aviomiehenä. Rakastajanakin ollut, ensin kyläkaupan Viville ja myöhemmin Tessille.
Paddy on kokeillut olla myös Chasin poikaystävänä ja Marlonin kämppiksenä.
Milloinhan Paddy löytää paikkansa ja mistä?- Glub
Ilman spoilaamatta niin kyllä se nyt on taitanut löytyä.
- ppppppppppppppppppppppp
Baddy Somerjoki
- M.M-mies
Paddy on hyvä tyyppi ja ansaitsee paikkansa yhteisössä siinä kuin muutkin.
- batmani
Paddy on ihan hyvä tyyppi mutta tuosta aloituksessa puhutusta Baddysta en tiedä mitään
- hfkfgfkglglf
Mä tykkään Marlonin ja Paddyn ystävyydestä ja heidän "koohotuksestaan".
Typerämpi juonenkuvio on esim Debbie "nurjanaama" Dingle tai esim koko Whitejen tarina. Charity myös on ollut ikirasite ja ällötys, mulle. - AnnikaS
Mennään nyt aiheesta sivuun, mutta itse hyväksyn kyllä nämä Whitet. Heistä on irronnut paljonkin tarinaa, tosin kaikki hieman väkisin väännettyä. Charitystä olen alkanut pitää, Debbie sen sijaan alkaa tympäistä. Ei hän ollut todellakaan seksikäs noissa mustissaan. Hänen ilmeensä oli kuin puuhun veistetty. Jos tietty puunaamaisuus on kuulunutkin Debbien rooliin, niin uskottavuus karisee viimeistään nyt. Hänen totisuutensa ja täydellinen pökkelömäisyytensä vie kaksilahkeisilta kaikki halut, Säälittää nuo miesnäyttelijät jotka joutuvat työnsä puolesta pyörimään Debbien ympärillä.
Paddyn ja Marlonin välinen kemia toimii hyvin. He ovat uskottava koomikkopari, jotka on luotu toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717