Voiko olla typerämpää ja ärsyttävämpää ja lapsellisempaa kuin näiden kahden koohotus.
Marlon ja Baddy
7
443
Vastaukset
- Paddyn.paikka
Hän on Patrick "Paddy" Kirk
Ei siis Baddy.
Paddy tuntuu loputtomasti etsivän kyläyhteisössä paikkaansa.
Ensin Emilyn kanssa Debbien varaisänä ja myöhemmin vielä Aaronin ja Leon varaisänä. Ukkomiehenäkin kokeillut elää ensin Mandyn ja sitten Emilyn ja vielä Rhonankin aviomiehenä. Rakastajanakin ollut, ensin kyläkaupan Viville ja myöhemmin Tessille.
Paddy on kokeillut olla myös Chasin poikaystävänä ja Marlonin kämppiksenä.
Milloinhan Paddy löytää paikkansa ja mistä?- Glub
Ilman spoilaamatta niin kyllä se nyt on taitanut löytyä.
- ppppppppppppppppppppppp
Baddy Somerjoki
- M.M-mies
Paddy on hyvä tyyppi ja ansaitsee paikkansa yhteisössä siinä kuin muutkin.
- batmani
Paddy on ihan hyvä tyyppi mutta tuosta aloituksessa puhutusta Baddysta en tiedä mitään
- hfkfgfkglglf
Mä tykkään Marlonin ja Paddyn ystävyydestä ja heidän "koohotuksestaan".
Typerämpi juonenkuvio on esim Debbie "nurjanaama" Dingle tai esim koko Whitejen tarina. Charity myös on ollut ikirasite ja ällötys, mulle. - AnnikaS
Mennään nyt aiheesta sivuun, mutta itse hyväksyn kyllä nämä Whitet. Heistä on irronnut paljonkin tarinaa, tosin kaikki hieman väkisin väännettyä. Charitystä olen alkanut pitää, Debbie sen sijaan alkaa tympäistä. Ei hän ollut todellakaan seksikäs noissa mustissaan. Hänen ilmeensä oli kuin puuhun veistetty. Jos tietty puunaamaisuus on kuulunutkin Debbien rooliin, niin uskottavuus karisee viimeistään nyt. Hänen totisuutensa ja täydellinen pökkelömäisyytensä vie kaksilahkeisilta kaikki halut, Säälittää nuo miesnäyttelijät jotka joutuvat työnsä puolesta pyörimään Debbien ympärillä.
Paddyn ja Marlonin välinen kemia toimii hyvin. He ovat uskottava koomikkopari, jotka on luotu toisilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168055Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976289Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733631Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322227Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222126- 392123
- 592045
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1961994- 831857
- 481565