Mulla ei olisi muuten mikään kiire muuttaa, äitini on sairas ja työtön niin minun mielestä sen on helpompaa asua yksin eikä hän voi hoitaa minua niin hyvin. Iskällä on oma elämä ja toinen perhe minne en todellaankaan halua tunkeutua. Mietin, sitten yksin asumista. esim jokin asuntola, se on paljon halvempaa ja mietin juuri sitä rahaa. Mistä helvetistä saisin sitä rahaa. Voinhan minä opiskella ja tehdä töitä ei se minulle ole hankalaa jos saisin töitä. Ja tästä pitäisi puhua iskän kanssa vielä tietenkin. Äidin puolelta vamhemmat ehdotti sitä , ja innostuin. Mä pärjäisin todella hyvin sillä pienestä asti hoidan äiti ja jopa annan äidille rahaa kun äiti pyytää minulta haha. ja en nyt osaa selittää mutta oon vastuullinen. Tällä hetkellä oon 15. Jopa psykiatrikin sano, että oon vanhempi mitä minun ikä on. Joten mietin miksi en pärjäisi. Mutta edelleen minua kiinnostaa tämä raha. Tiedän, että minulla on mummi joka auttaa ja varmaan sitten iskäkin jotain auttaa. Kesätöitäkin voin tehdä. mutta saako 16 vuotias töitä mistään. Ei isoja vaan pieniä ja mistä saisi rahaa.
16v yksin asuminen
emiliaaw
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406993
- 323948
- 453330
- 402949
- 172726
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482087- 402058