en tiedä minne tämä olisi pitänyt laittaa mutta asiasta kukkaruukkuun minulla vaihtelee päivittäin mieliala jatkuvasti välillä olen vihainen tietyistä asioista välillä vihainen, masentunut ja välillä taas häpeän sitä että olen edes välittänyt näistä asioista ja siis minulle ei ole sattunut mitään mietin aika turhiakin asioita mutta pointtina on tässä se että käyn jokapäivä jokaisen tunteen läpi ja kun olen tarpeeksi tunteiden paineen alla niin siitä seuraa se että en enää tunne muutamaan tuntiin mitään tunteita tavallaan jähmetyn kokonaan
rikkinäinen mieli
3
221
Vastaukset
- rikkinainenmieli
kirjoitusvirhe välillä olen surullinen tietyistä asioista * ei tässä tunneryöpyssä pysty ajattelemaan mitään tuntuu kuin olisi kuplassa josta ei ole tietä mihinkään
- Yksikansanparantaja
Juotko paljon kahvia, vedätkö röökiä ja syöt herkkuja?
Nämä saavat herkemmän kehon laukkaamaan ihan miten sattuu ;)
Rööki pois, kahvi pois ja säännöllinen sokeriton kotiruoka tilalle.
Aamulla puuro, päivällä liha peruna salaatti, illalla jugu sekä leipä täytteellä. Kuukauden päästä tunnin aamukävely joka päivä.
Näillä laukka tasoittuu :)- rikkinainenmieli
Anteeksi mutta terveysfasismisi nyt ei paljasta minulle yhtään mitään sillä en käytä kahvia polta röökiä saatika syö koko ajan herkkuja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509