Pitäskö ojentaa pulisonkea

Maikka-

Eihä toi vaino lopu muuten, pitäskö pulisonki kouluttaa uusille tavoille?

25

479

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ne-tulee

Narsu koulutetaan ja se maksaa. Koulutus maksaa aina.

• spermaaPulisongeissa

Pelkkä kouutus ei valitettavasti enää auta, kun Kalervon rivot pulisongit ovat sairaasti kasvaneet yhteen sen päänupissa. Vaaditaan jo suurempaa operaatiota ja SE MAKSAA.

• Miepä.palvelut.auttaa

Pelle, mikä on kouutus? Taas koko kotka nauraa sinulle 😂.

• Useampijuttutulee

Koulutuksen tässä vaiheessa emme anna narsulle liikaa tietoa muuten se venkoilee niistä jotka tulee.

• Kymenlaakso.nauraa.sulle
        Useampijuttutulee kirjoitti:

Koulutuksen tässä vaiheessa emme anna narsulle liikaa tietoa muuten se venkoilee niistä jotka tulee.

Tarkoititko kuitenkin kouutuksen?

• Trolli-on-tunnistettu

Näin on trollista kirjoitettu :
      *Kervistä trollannut on aina ja siitä kehui kuinka Kervinen ei hoksaa. Teki törkeitä aloituksia Kervistestä ja kehuskeli sillä!*

• Hhklllh

Ja kirjoittaja lymyilee pulisonkien kanssa ruuduntakaan, valheita lietsoen. Jotta saisi uskoteltua kaiken paskan totuudeksi, on pulisongella vaikeaa olla trollaamatta.

• oi8uytyuiujhg

Kalervolla on niin valtavat pulisongit että ei mahdu edes bussin ovesta sisään.

• 6-euronJari

Narsua vituttaa kun ei tiedä paljonko Kervinen on saanut rahaa korvauksina ja lahjoina kaiken kaikkiaan. Sen takia täällä vääristelle. Haluaisi itse kaikki rahat. Mulle mulle. Ei kuitenkaan narsu saanut edes sitä 600 euroa jota on kinunnut vuositolkulla.

• Team88
        6-euronJari kirjoitti:

Narsua vituttaa kun ei tiedä paljonko Kervinen on saanut rahaa korvauksina ja lahjoina kaiken kaikkiaan. Sen takia täällä vääristelle. Haluaisi itse kaikki rahat. Mulle mulle. Ei kuitenkaan narsu saanut edes sitä 600 euroa jota on kinunnut vuositolkulla.

Kinunnut missä ja koska, ja kehuskeli missä ja koska, väittämistäsi aloituksista. Jatka pulisonki valehteluasi kaikes rauhas, uskon että se kannattaa.

• AKäskee
        6-euronJari kirjoitti:

Nyt Kale riittää jo se trollaus! Tässähän saa kaikki hävetä.

• Narsu-valehtelee-aina
        Team88 kirjoitti:

Kinunnut missä ja koska, ja kehuskeli missä ja koska, väittämistäsi aloituksista. Jatka pulisonki valehteluasi kaikes rauhas, uskon että se kannattaa.

Kaikista narsun kinuamisista ja tempuista on todisteet. Narsu tietää itsekkin olevansa koijari. Hämää mutta hämäykset ei enää onnistu. Trolli saa maksettavaa ja ne tulee.

• Nettikokki
        Narsu-valehtelee-aina kirjoitti:

Kaikista narsun kinuamisista ja tempuista on todisteet. Narsu tietää itsekkin olevansa koijari. Hämää mutta hämäykset ei enää onnistu. Trolli saa maksettavaa ja ne tulee.

Makkaraperunat on oiva pikaruoka ja se vie nälän. Parasta ruokaa isoon nälkään.

• Amiraalinkahvittelija
        Narsu-valehtelee-aina kirjoitti:

Trollikalen suomi24 todisteet, kale varo ettet ole kohta itse kusessa. Olet sulkenut numerosikin ja vaihtanut uudet tilalle. Onko alkanu pulisongit tutisee.

• Samat.levyt.soi
        Amiraalinkahvittelija kirjoitti:

Trollikalen suomi24 todisteet, kale varo ettet ole kohta itse kusessa. Olet sulkenut numerosikin ja vaihtanut uudet tilalle. Onko alkanu pulisongit tutisee.

Ja siinä toinen trolli. Joka päivä kale,kale..

• minä-minä-mulle-mulle
        Team88 kirjoitti:

Kinuaa tai kerjää. sama asia. Ahne. Mulle mulle mulle. Paljon ja sitten lisää. Mimä minä minä. Narsu on kyltymätön kinuaja ja veivaaja.

• lahnaVitussa

Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon että pulisonki-Kalervo Taipale on oikeesti lähes kirjoitustaidoton ja hyvä jos edes oman nimensä saa paperille kirjoitettua.

Kehitysvammainen Erkki on Kalen juottilas ja syöttiläs ja kirjoittaa, mitä pulisonki käskee. Lisäksi pulisonki veljeilee Kervisen kanssa pilluralli-Hirvosen kanssa.

Ei Kale mitään pysty itse kirjoittamaan.

• 5ijjhfr

Pystyy, ja sen tunnistaa kyllä, eikä osaa lopettaa. Edes Erkki ei ole niin tyhmä että ryhtyisi juopon juoksupojaksi, ei edes netissä.

• LopetäTurvansoittoTäällä

Ojenna sitten käräjillä!

• Anonyymi

Ojennus koitui aloittajan murskatappioon. Ei saanut vihamielinen aloittaja isoa käteisvarallisuutta, ei kiinteistöjä eikä kuorma-autoa eikä arvokasta taidevarallisuutta. Kaiken edellä mainitun tyhmä ilkeä trollaattori menetti vain sen tähden, että juorusi tänne läheisestään vuosikaupalla valheita ja iljettäviä juoruja. Ison osan sorretun miehen varallisuudesta sai sitten eräs hamninalinen herrasmies, joka puolusti asioissa ainoastaan oikeudenmukaisuuta.
      Pahaa ei siis palkittu, mutta hyvä mies sai ansaitusti suhteellisen ison potin.

• Anonyymi

sehän meni sitte oikeest !!
        ei pahaa saanutkaan palkita !!
        ei olis kuiteskaa tarvinnu niin paljo antaa sille haminan lakikikkarelle !!

• Anonyymi

TOI ON JUST TOTTA!
        EI MULLA MUUTA!

• Anonyymi

Yes! Näin sen pitin!

• Anonyymi

Aloittajana tunnettu trollimestari joka vainoaa nyt jo vainajiakin. Ei sillä ole mitään tolkkua kun se on vihan sokaistama.
      Ja mitä tulee siihen, etä sama pölvästi on ison varallisuuden menettämisestä näköjään entistä katkerampi tollo.

• Anonyymi

TIEDETÄÄN TIEDETÄÄN!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7276
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4038
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3565
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      48
      3082
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2246
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16