niiku otsikossa lukee mun peli sekoilee ja se sekoilee sillai et se väittää et et voi tehdä tätä kun sim on ikääntymässä vaik kukaa mun simeist ei oo ikääntymäs ja ton jutun takii en pysty mennä rakennustilaa tai lähtee silt tontilt mihinkää joka ei oo hauskaa osaisko joku auttaa?
pelini sekoilee
1
194
Vastaukset
- OutoSim
"niiku otsikossa lukee mun peli sekoilee ja se sekoilee sillai et se väittää et et voi tehdä tätä kun sim on ikääntymässä vaik kukaa mun simeist ei oo ikääntymäs ja ton jutun takii en pysty mennä rakennustilaa tai lähtee silt tontilt mihinkää joka ei oo hauskaa osaisko joku auttaa?"
En osaa auttaa, kun ei ole itselläni ollut tuota, enkä siksi ole kokeillut mikä auttaisi. JOILLAKIN pelaajilla näkyy auttaneen jokin seuraavista, mutta joillakin taas ei mikään:
- ikäännyttänyt jonkin simin syntymäpäiväkaakulla (ja nuorruttanut sitten huijaamalla myöhemmin)
- ikäännyttänyt casfulledit-huijauksella
- laittanut simin nukkumaan joksikin aikaa ja bugi meni ohi
- resetoinut simin
- lemmikkieläin vanheni ja peli vaan odotutti sitä
- simi oli naapurustossa mistä pääsi salaiseen kohteeseen ilman varsinaista matkustamista. Siellä sai yllättäen tallennettua ja peli tuli kuntoon
- pelannut vaan sitkeästi menemään ja peli korjasi viimein itsensä ja kaikki toimi taas
Tämä bugi on ollut pelissä vasta 4 vuotta, joten ei sitä ole tietenkään ehditty mitenkään korjata. Kuvittelen, että modit mahdollisesti vaikuttaisivat, mutten ole varma. Samoin automaattisen ikääntymisen poistaminen saattaisi vaikuttaa bugiin, vaan en tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884