Pelottava uni

Tomi32

Hei asiahan ei nyt koske mitenkään uni ongelmia mutta tuottaa minulle pientä pelkoa ja en saa ajatuksia pois. Eli siis. Olen nyt parin päivän aikana nähnyt unta johon olen herännyt keskellä yötä tai sitten aamulla ja en oikein tiedä kutsuisiko näitä painajaisiksi mutta siltä ainakin tuntuu. Viime yönä näin unta jossa olin käymässä kaupassa joka oli ihan tavanomainen reissu kunnes pääsin kassalle. Kassalla oli vanhempi täti jonka hiukset olivat nätisti laitettuna. Tädillä oli kampaus joka oli polkka hiuksien tapainen ja hiukset näyttivät väri sävyltään niin puhtaalta blondilta että näytti siltä kun hän olisi käynyt juuri kampaajalla. Ja uni jatkui niin että kun laitoin korttini kassalla koneeseen ja aloitin näppäilemään koodia. Sitten tuli yhtäkkiä täysi hiljaisuus ja kassa tädin käsi joka oli aikaisemmin näyttänyt terveeltä mutta hiljaisuuden aikana muuttunut täysin ryppyiseksi ja luiseksi. Ja siis tädin käsi tuli käteni ja korttikoneen päälle ja käännyin katsomaan tätiä jonka kasvot ja hiukset olivat muuttuneet täysin kuolleen näköiseksi. Kohta missä herään on kun käännyn katsomaan tätiä ja hän huutaa karmivalla äänellä minulle sanan " Mehbelbok" Sana ei ole minulle mitenkään tuttu tai mistään aikaisemmin kuullutkaan ja en ymmärrä minkään unessa tapahtuneen merkitystä ja jatkuvasti on pieni pelko perseessä ennen nukkumaan menoa että saako sitä nukuttua ennen töihin lähtöä. Anteeksi vielä kirjoitus taidoistani ja sanojen käytöistä, kun pahemmin viime aikoina nukkunut ja asia ollut pari viikkoa nyt päässä... Kiitos jo asiallisista vastauksista.

0

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
        Ikävä
        22
        5434
      2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
        Ikävä
        27
        4705
      3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
        Ikävä
        28
        2691
      4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
        Ikävä
        34
        2334
      5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
        Ikävä
        37
        2058
      6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
        Ikävä
        15
        2008
      7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
        Ikävä
        19
        1637
      8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
        Ikävä
        12
        1581
      9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
        Suomalaiset julkkikset
        24
        1390
      10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
        Ikävä
        18
        1386
      Aihe