18.7?

Rapunen

Onko siis tuolloin syntyneitä?

9

658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On syntynyt

Keskimäärin 13700 Suomalaista 5 milj.jaettuna 365=

• Makeman38

Täällä yks 18.07 syntynyt ilmoittautuu ;)

Löytyykös muita tuona päivänä syntyneitä?

• jossu

moi! oon syntyny 18.7 oletko sä??? olis mukava tutustua samana päivänä syntyneisiin rapuihin.. =)

• Makeman38

Kuten jo totesin, kyllähän meitä löytyy. Vaan oiskos vielä lisää ja jos löytyy, vois vaikka keskustelua viritellä jollain foorumilla...

• Rapunen
        Makeman38 kirjoitti:

Kuten jo totesin, kyllähän meitä löytyy. Vaan oiskos vielä lisää ja jos löytyy, vois vaikka keskustelua viritellä jollain foorumilla...

Olisi mukavaa kuulla minkälaisia olette, mistä pidätte ym. Ei kun kirjottelemaan!

• Makeman38
        Rapunen kirjoitti:

Olisi mukavaa kuulla minkälaisia olette, mistä pidätte ym. Ei kun kirjottelemaan!

Eli noin kolmekymppinen lievästi ylipainoinen
        äkkipikainen ja pitkävihainen Rapumies...

Huumori on kyynisen äkkiväärää, mikä suurelta osin johtuu lapsuuden altistumisesta Monty Python-tuotannolle sekä MAD ja Pahkasika-lehdille.

Kuinkas te muut tuona päivänä syntyneet, millainen on suhtatumisenne huumoriin, eläimiin ja vaikkapa musiikkiin?

Eläimet: pidän kovasti, 1 kissa löytyy taloudesta
        Musiikki: kaikki muu paitsi RAP, tekno ja hiphop. Em. musiikilla pinna palaa alta mikrosekunnin.

• Rapunen
        Makeman38 kirjoitti:

Eli noin kolmekymppinen lievästi ylipainoinen
        äkkipikainen ja pitkävihainen Rapumies...

Huumori on kyynisen äkkiväärää, mikä suurelta osin johtuu lapsuuden altistumisesta Monty Python-tuotannolle sekä MAD ja Pahkasika-lehdille.

Kuinkas te muut tuona päivänä syntyneet, millainen on suhtatumisenne huumoriin, eläimiin ja vaikkapa musiikkiin?

Eläimet: pidän kovasti, 1 kissa löytyy taloudesta
        Musiikki: kaikki muu paitsi RAP, tekno ja hiphop. Em. musiikilla pinna palaa alta mikrosekunnin.

Olen pari vuotta alle 20 melko tavallinen (?) tyttö... Olen aika tyypillinen rapu, joka antaa tunteiden yleensä voittaa ja jolle koti ja perhe ovat tärkeitä.

Suhtautuminen huumoriin?.. Noh, olen kyllä huumorintajuinen, mutta vain tiettyyn rajaan asti..

Eläimistä pidän kovasti! Varsinkin koirista.

Musiikkimakuuni kuuluu ainakin rock, mutta joskus harvoin kuuntelen myös ns. massamusiikkia.

Eikö ravuille ole aika tyypillistä pitkävihaisuus? Minulle ei. Olen hyvin nopeasti leppyvää sorttia. Muuten melkein kaikki ravun "tuntomerkit" täsmäävät minuun!

• Makeman38
        Rapunen kirjoitti:

Olen pari vuotta alle 20 melko tavallinen (?) tyttö... Olen aika tyypillinen rapu, joka antaa tunteiden yleensä voittaa ja jolle koti ja perhe ovat tärkeitä.

Suhtautuminen huumoriin?.. Noh, olen kyllä huumorintajuinen, mutta vain tiettyyn rajaan asti..

Eläimistä pidän kovasti! Varsinkin koirista.

Musiikkimakuuni kuuluu ainakin rock, mutta joskus harvoin kuuntelen myös ns. massamusiikkia.

Eikö ravuille ole aika tyypillistä pitkävihaisuus? Minulle ei. Olen hyvin nopeasti leppyvää sorttia. Muuten melkein kaikki ravun "tuntomerkit" täsmäävät minuun!

No nyt on hyvin saatu tämä aihe alkuun.
        Tosin minua hieman ihmetyttää että eikö meitä muka ole enempää kuin 3 tuona päivänä syntynyttä... vai eikö sana ole vielä levinnyt. Olisi tosiaan mielenkiintoa nähdä kuinka monta ja millaisia meitä on. Että saadaanko tuosta päivästä jotain tilastollista poikkeamaa...

Mitäs muuten ovat nuo tyypillisen Ravun tuntomerkit?? Eli millainen on ns Arkkirapu jota ei mikään muu nouseva tai laskeva horoskooppimerkki sotke ??

Minä kun en tiedä ja suhtautumiseni astrologiaan on hiukan skeptisellä pohjalla.

Jaa että tunteiden pitäisi viedä... mikähän minussa on mennyt kieroon kun niitä tunteita pitää välillä vähän etsiskellä tuolta pään sisältä.

Outo yhteensattuma muuten... omistamassani koneessa kovalevyn sarjanumerossa 4 ekaa lukua 1807

• Hunajatytsy

Juu;) olen 18.7:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe