Miten niitä hidastettuja videoita voi kuvata. Kamerakuvakkeen kautta kuvaustilaan ja sieltä videointi, mutta ei sieltä hidastettua videointimahdollisuutta tarjoa?!?
Ajastetulla kuvauksella saa about 6 x nopeutettua kuvaa, mutta miten se slow motion onnistuu?
Oneplus 6 ja hidastettua videota
6
1188
Vastaukset
One Plus 5 mallissa sieltä löytyy erikseen Hidastus tila. Siis samasta paikasta mistä voi valita muita kuvaustapoja.
- SlowMotion
Asia selvisikin saman tien.
Piti vaan uusimmat päivitykset ladata puhelimeen ja sinnehän se hidastusominaisuus ilmestyi. Myös google lens ominaisuus uutena. - SlowMotion
Vaan tietääkö joku voiko tavan videota muuttaa oneplus 6:sessa hidastetuksi myöhemmin?
- SlowMotion
PowerSD kirjoitti:
En ole varma mutta luultavasti videoeditointi ohjelmalla saa.
Ilmeisesti sellaisella ohjelmalla joka pitäisi itse ladata puhelimeen.
Simppelin tuntuinen oli tuo puhelimessa jo oleva ohjelma jolla pystyi ottamaan whats upin tapaisesti pätkän videosta pois alusta päin, lopusta päin tai molemmista päistä.
Siitäkin tosin useinkin hyötyä. SlowMotion kirjoitti:
Ilmeisesti sellaisella ohjelmalla joka pitäisi itse ladata puhelimeen.
Simppelin tuntuinen oli tuo puhelimessa jo oleva ohjelma jolla pystyi ottamaan whats upin tapaisesti pätkän videosta pois alusta päin, lopusta päin tai molemmista päistä.
Siitäkin tosin useinkin hyötyä.Jep. Näissä ns "puhtaissa Androideissa" ei ole pahemmin laitteen valmistajan tarjoamia ohjelmia vaan pitää itse ladata mieluisensa Google Playsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457372
- 324068
- 573605
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512314- 532307
- 372258
- 432258
- 162236