Näpistin ja haluan selvittää asian

kkk_

Hei,

Olen kesän aikana tehnyt muutaman myymälävarkauden. Näpistyksen kaiketi. En tiedä mikä minuun iski, hävettää ja omatunto soimaa. En siis koskaan jäänyt kiinni verekseltään.
Haluaisin selvittää asian, voinko vaan kävellä poliisiasemalle tunnustamaan tavaroiden kanssa?
Pelkään myös, että jos vaan jätän asian selvittämättä saan tulevat kuukaudet jatkuvasti jännittää tutkivatko poliisit valvontakameroita ja ottavat myöhemmin yhteyttä. Saisi asian pois päiväjärjestyksestä ja jatkaa elämäänsä.
Mihin minun tulisi varautua jos menen poliisiasemalle?

2

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmienätmi

Näpistyksestä saa sakot plus korvattava niiden tavaroiden arvo.
      Tuskin kukaan niitä kameroita kyttää...

• Aina.parempi.vihtoehto

Ilmoittaudu itse.olen huomannut, ettei porukka tee yhtään mitään rikosten paljastui seksi, joten omantuntonsa vuoksi, mene itse kertomaan. Kaipa ihmiset ovat niin peloissaan tai sitten vahinko ei häiritse, jotkut kuitenkin ovat niin köyhiä, ettei voi olla kertomatta, kun kaikki rikotaan ja viedään.

Miksi rikollinen ei voi vaan aloittaa kokonaan itsensä ." Puhdistautumista" ammattiauttajien avustuksella. Onko se rikollisen elämä mistään kotoisin niin, että kannattaisi enää panna tikkua ristiin moisen loan tekoon. Tiedän tapauksia, joissa ihminen lopetti täysin rikosten teon, sittenkin oli vaikeaa saada enää ystäviä, mutta eivät sortuneet enää rikoksiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5294
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4478
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2591
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2274
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2018
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1968
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1551
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1297
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1204
    Aihe