– Ruotsinlaivan sisään voi ajaa vaikka räjähteillä lastatun auton
https://www.suomenuutiset.fi/vielako-uskallat-lahtea-risteilylle-ruotsinlaivan-sisaan-ajaa-rajahteilla-lastatun-auton/
Merillä tehtävän terrori-iskun riski huolestuttaa kansalaisia ja merenkulun ammattilaisia. Matkustajalauttojen turvatarkastukset eivät ole samalla tasolla lentoliikenteen turvallisuusjärjestelyjen kanssa.
Mahdolliseksi seuraavan terrori-iskun kohteeksi on arvioitu risteilyaluksia. Terrori-iskun uhasta ovat esittäneet huolensa myös monet merenkulun ammattilaiset. Keskeisenä riskitekijänä pidetään matkustajien ja autojen melko vapaata pääsyä laivoille.
Suurimmille Suomesta Ruotsiin tai Viroon liikennöiville aluksille mahtuu yli 2 500 matkustajaa. Monien alusten sisään mahtuu useita satoja henkilöautoja. Eniten matkustajia on yleensä Helsingistä Tukholmaan tai Turusta Tukholmaan kulkevilla aluksilla....etc
Vieläkö uskallat lähteä risteilylle?
9
241
Vastaukset
- vanhajuttuhantuo
Estoniahan upotettiin juuri tuolla tavalla.
- dsq
Aika kauheaa.
Ei kiinnosta nyt laivamatkustelu.
- ajan_kysymys
Sanoin itse heti samaa ja kirjoitinkin tänne, kun muslimi invaasio lukuisine terrori-iskuineen alkoi 2015
- hahahahahahahahahah
Mistä nuo terroristit saavat Suomen maaperällä räjähteitä käsiinsä?
- kallionEikurkunleikkaaja
Maanrakennustyömailta.
- Jussin.Pompi
Tukijusseilta. Maatilallahan voi tehdä Breikvik-tyyppisen jytkyn. Apulantaa ja löpöä.
Hah... pitää sitten linnottautua ja mennä sängyn alle pahaaa mailmaa piiloon..
- YksiJaSama
Eipä ole koskaan ollut mitään hinkua moisten lauttojen juoppomatkoille.
- OasisOfTheLakes
Oikeille risteilijöille ei pääse autolla. Joutuisi roudaamaan pommin kaljakärryillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496605Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6642815Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931210- 841205
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891110
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 228875