tarkoittaako että näkee tämän enemmän hupsuna ja huvittavana, vai voiko olla kiinnostunut? Yleensä mies kait toivoisi olevansa komea naisen mielestä. Söpöstä tulee tosiaan joku puudeli tai muu vastaava mieleen.
Jos nainen kutsuu miestä söpöksi
10
690
Vastaukset
- Nainenvastaa
Jos minä kutsun miestä söpöksi, niin siinä miehessä on sen luontoista kiltteyttä ja huomaavaisuutta ja minua kiehtovaa huumoria ja ulkonäköä että pidän aidosti hänestä. Ja olen kiinnostunut. Siinä ei ainakaan omalla kohdallani ole kyse mistään negatiivisesta tai epämiehekkäästä.
- Nainenvastaa
Niin, ja söpöys ei kumoa komeutta. Se täydentää. Söpöys on ainakin itsellä enemmän luonteenpiirteitä kuvaava ilmaisu kuin ulkonäköasia.
- kysynpähänvaan
Kiitos tästä, kuulostaa ihan järkeen käyvältä. Oletko sitten itse kutsunut jotain söpöksi lähiaikoina?
- Nainenvastaa
kysynpähänvaan kirjoitti:
Kiitos tästä, kuulostaa ihan järkeen käyvältä. Oletko sitten itse kutsunut jotain söpöksi lähiaikoina?
No, en nyt ihan lähiaikoina....
- Seonkehu
Ei tarkoita :) mies voi sitä paitsi olla samaan aikaan söpö ja komea.
- Lisäänvielä
Että sanon söpöksi miestä jota kohtaan on helliä tunteita
- Haarniskansisällä
Niin. Suloinenkin vielä.
Kyllä niin voi olla.
- mitäpäminätiedän
Silloin käyttäisin enemmänkin sanaa "hassu". Eikä sekään tarkoita, ettenkö voisi olla kiinnostunut. Joskus ajat sitten, kun näin jotain pieniä, hassuja hetkiä, se teki sen henkilön vain miellyttävämmäksi minulle.
Minusta "söpö" on aika positiivinen sana. Voi toki olla, ettei tunne jotakuta muuten kuin ulkonäöltä eikä keksi muuta ilmaisua kuin tuon. Ehkä ajattelee söpönä, eikä siinä ole mitään muuta, mutta mitään pahaa en sillä ainakaan tarkoittaisi. Jollakin voi olla vaikka söpöt silmät. Tämä kertoisi kyllä jostakin muustakin, koska ei sitä kaikkien silmiin ole aikaa tai halua tuijotella.
"Komea" tai "hyvännäköinen" saattaisin sanoa kenestä vain, joka näyttää siltä, ilman mitään kiinnostusta. Söpö tarkoittaa samaa kuin ihana. Höpsö taas tarkoittaa hassua jne.
- Erittäinpositiivinensana
Söpö mies on naisen silmissä rakastettava ja hellyyttävä. Komea pelkästään ei ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954241
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463466Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483372- 1793294
- 503289
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242789- 552045
- 341981
- 131684