vaikka Palle olis lopettanu v.1999 jälkeen hän olisi silti yhä suomen Alppihiihdon legenda, uranuurtaja ja sankari.
-SUOMEN AINOA ALPPILAJIEN MAAILMANMESTARI
-AINOA SUOMALAINEN MIES JOKA ON VOITTANUT MM-CUPIN PUJOTTELUSSA.
-AINOA SUOMALAINEN MIES JOKA YLIPÄÄTÄNSÄ ON OLLUT
PUJOTTELUN MM-OSAKISASSA PALKINTOPALLILLA.
-AINOA SUOMALAINEN MIES JOKA ON VOITTANUT SUURPUJOTTELUN MM-OSAKISAN.
ps.Doping Isomettällä ei ole edes yhtään henkilökohtaista arvokisamitallia
Palle on
5
612
Vastaukset
- hiihtäjä
muuten oikein mutta Sami Uotila on ollut kahdesti palkintopallilla suurpujottelussa maailmancupissa.
Mutta kuitenkin kaikki kunnia Kallelle.- kuin suurpujottelu
meni ihan oikein sillä PUJOTTELUSSA on pallilla ollut vain Palle.
Suurpuikkassa Sami myös...
- Ihailija
Kalle on hyvä ja sympaattinen!Kuka uskaltaa olla oma itsensä,hänen isänsä on todella ollut hyvä valmentaja!Toivon vaan hyvää Kallelle ja hänen isälle!Jo nuorena hänen isänsä huomasi,että Kallessa on jotain ja nyt se on nähty!Kiitos!
- ZOMBIE/jouni korpi
silla mä lasketteln varmasti paremmin ku palanderit sun muu´t outiaiset....pirulettejä ....ja joutsen liukua sekä huimia hyppyjä-mäkin on ainaskin 70 metriä pitkä , ja oon ihan itte tampannu. kaltevuutakkin löytyy mukavasti eka o loivaa paits lähtöteline....tai lumee mä siihen kärräsin.
>>>>>>>>http://groups.msn.com/zombiegallery - suksija
On Isometsällä yksi henkilökohtainen MM-pronssi, vuodelta 1995.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569