Jouduin karmean linuxhomotuksen uhriksi!

linuxhomotuksen.uhri

Olin lauantai-iltana viettämässä ihanaa iltaa kummankin mallityttökaverini kanssa yökerhossa. Mukana oli myös tärkein työkaluni, Surface Probook Premium kaikilla mausteilla (i7 yms).

Vietettiin laatuaikaa keskenämme, nautimme virvokkeita ja toistemme seurasta. Muistelisin päivittäneeni puolen yön aikaan Surfaceen elokuun päivityksetkin. Tarkoitus oli lähteä aamuyöstä viettämään jo perinteeksi muodostuneita jatkoja hotelliin.

Mutta mitä sitten tapahtuikaan! Itse en muista mitään.

Heräsin nimittäin tänä aamuna sairaalasta. Lääkärin mukaan minut oli huumattu, laitettu kenties juomaani tyrmäystippoja tai jotain vastaavaa. Sellaista kuulemma sattuu. No entäpä mitä muuta?

Huoh, nyt menee noloksi. Minut oli löydetty ravintolan lähistöltä sivukadulta housut nilkoissa. Peräsilmästäni oli pilkistänyt 16cm USB-muistitikku, johon kiinnitetyssä lapussa oli lukenut: NSA korkattu.

Päivystävä lääkäri oli tarkastunut muistitikun, ja se sisälsi hänen mukaansa linuxin asennuslataajan! Itse en ole sitä nähnyt, koska tikku oli toimitettu heti dna-tutkimuksiin tekijöiden tunnistamiseksi.

Myös rakas Surface-koneeni on kateissa, enkä ole kuullut kummastakaan mallityttökaverista toistaiseksi mitään. Tässä on kauhea hässäkkä päällänsä, kun ei tiedä mitä kaikkea on tapahtunut ja kenelle.

Toin tämän tapahtumakuvauksen julki heti, kun pääsin vanhempieni koneelle. Heille en ole uskaltanut kertoa vielä mitään, koska olotila on tällä hetkellä aika hävettävä.

Olkaa siis varuillanne yökerhoissa, ainakin jos teillä on hämäräväkeä kiinnostava Surface mukananne! Saatatte joutua mahdollisesti väkivaltaisen linuxhomotuksen uhriksi!

11

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnia-meni-maine_kasvoi

Sellaisia ne kadonneet mallitytöt ovat, "panevat" pikkupojan pikkupään niin sekaisin että alkaa keksimään toinen toistaan omituisempia juttuja.

• tiedän_totuuden

Plot twist: "mallityttökaveri" oli Seppo.

• linuxhomotuksen.uhri

Voi ei! Muistitikku oli siis 16Gt eikä cm. Tuolle yhdelle kommentoijalle tiedoksi, että itsekin olen nuori nainen. Minulla ei ole mitään homoja vastaan. Olen vaan tapahtuneesta aika ulalla ja olo on kuin olisi tullut raiskatuksi.

• pist.tikku.pers....ja.ui

Kukaan , ei kukaan huoli Microsoft Surfacea, tai no kai joku Windowssari haluaa palvonnan kohteen jos pullon/purkkien keräily ei ole kyllin tuottavaa.

• Winhihhulin säälittävyys venyy jo uskomattomiin lukemiin.

• Nyt-lähti-linux-koneelta

Minut oli löydetty ravintolan lähistöltä sivukadulta housut nilkoissa. Peräsilmästäni oli pilkistänyt 16cm USB-muistitikku, johon kiinnitetyssä lapussa oli lukenut: LINUX on korkattu.

• harrastajille

Saatatte joutua mahdollisesti väkivaltaisen linuxhomotuksen uhriksi!

• huomattu.on

Palstan ainoat homottelijat ovat keskenkasvuisia Windows-käyttäjiä joilla on epävarmuutta omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan.

• prossutkin-hitsaa
        huomattu.on kirjoitti:

Palstan ainoat homottelijat ovat keskenkasvuisia Windows-käyttäjiä joilla on epävarmuutta omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan.

Millä sinä nuohoat takaportteja, löylykauhallako?

• Anonyymi

Onkohan tuo aloitus vieläkin ajankohtainen?

• Anonyymi

Todnnäköisesti Windowstrollla housut nilkoissa edelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7265
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5288
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4894
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4045
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3996
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3883
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3598
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3243
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52