Tulin vaan kertomaan kuinka onnellinen oon, kun annoin miehelle kenkää ja yllätyksekseni monen vuoden unihäiriöni KATOSI! :D
Ennen miehen kotiini muuttoa nukuin kuin tukki. Laitoin pään tyynyyn, nukahdin sillä sekunnilla ja nukuin 8 tuntia vähintään heräämättä. Asuin miehen kanssa 5 vuotta ja sinä aikana luulin että minulle kehittyi unihäiriö, jonka oletin johtuvan esim. vaihdevuosista (olen 48) tai jostain muusta... Nukahtaminen oli vaikeaa, heräsin monta kertaa ja heräsin myös ennen aikojani enkä enää saanut unta. Hyväksyin jo, että tämmöiseksi olen sittten muuttunut, että tämmöstä se vanhuus sitten tulee olemaan. Mietin lääkärille menoa ja erilaisia unilääkevaihtoehtoja.
Pari viikkoa miehestä eroamisen jälkeen alkoikin uni maistua! Palasin takaisin omaksi itsekseni ja olen siitä aivan täysin hämmästynyt! Että osaankin nukkua edelleen, vika ei ollutkaan minussa vaan siinä, että vieressä makasi levoton mies, joka kuorsasi kuin moottorisaha. Toki käytin korvatulppia ym. Mutta sen lisäksi mies pyöri ja hyöri, kävi tupakillakin ja vessassa ravasi monia kertoja yössä. En näihin enää tietoisesti herännyt, mutta nyt tajuan, että ne kuitenkin häiritsivät untani vaikka en sitä tiedostanutkaan. Siihen vielä päälle stressi parisuhteesta, niin minusta kehkeytyi uneton.
Nyt olen yksin ja niin ONNELLINEN!!!!!
Unihäiriöt johtuivatkin levottomasta miehestä!
nukkumaija_
1
215
Vastaukset
- surkeatkumppanit
Varmaan tulet vielä huomaamaan muitakin myönteisiä asioita, joita erosi aiheutti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551