Löytyskö Rääkkylästä sivistynyttä ryyppyseuraa, olis juomatonta alkoholia. Laitettaisiin maailman ja erikoisesti Rääkkylän asioita kuntoon. Elämää ja maailmaa nähneet mummelit myös tervetulleita pohtimiskierokselle koska itsekin olen vaari iässä. Ei sönköille.
Ryyppyseuraa
14
1176
Vastaukset
- Hengessämukana
Missä laitetaan lestit pystyyn?
- Nahkavisako
Yritätkö hiprakassa porata kannikkaan? Sekö tässä on takana. Enpä usko, että olen ihan älyttömän kiinnostunut, vaikka ilmainen viina periaatteessa ihan kiinnostaa. Mutta nahkavisalla maksaminen, kiitos ei kuitenkaan.
- Mukaantulisin
Eiköhän se tässä iässä liene se rattoisa rupattelu enemmän paikallaan.
- Käsidesi
Olisiko sinulla oikein sellaista hyvää tujua metanolia, olen tottunut naukkailemaan vain sitä? On niin jano, että jo näköä haittaa.
- ködetdesissä
Olisipa oikein roskasakin poistamis ainetta. miten mieleesi juolahtikaan
- rustokorvainen
Hullujakos kyselet? Etkös näe että Rääkkylä on täynnä ryppyseuraa. Sivistyksen määrästä en itsekkään ole aivan varma.
- heitonttuukothyppikää
Kyllä se Joulupukki kohta tulee sen puna nenänsä kanssa. Onhan Rääkkylässä jo tontut valmiina.
- Anonyymi
Minne ne tontut on kasautunna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minne ne tontut on kasautunna?
Eikös kaikki joilla on huopatossut oo tonttuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kaikki joilla on huopatossut oo tonttuja.
Rääkkylän persuthan jakeli huopatossuja toisilleen, siis tosi tontut!
- Anonyymi
Rääkkylässä kannattaa varoa minne päin pyllistää. Siellä saattaa käydä niin että joku sutjauttaa tattinsa sinun peräreikään. Siit et rimuilemallakaan irti pääse kun imu on ottanut kiinni.
- Anonyymi
Voitashan sitä kutsua vaikka Joulupukki glökille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078