Niin ihana asia rukous!
Tänään auttoi kahdessa ihan pikkuasiassa. Hämmästyin itsekin.
Ihmeellistä.
Olen ruvennut rukoilemaan paljon, rukoilen monen ihmisen puolesta, rukoilen alati (mikä jännä sana).
Rukous auttaa niin paljon
7
239
Vastaukset
- RukoileAlati
Amen.
- meeröihin
Poissa pahanteosta.
- olenkokenut
Minullakin oli viikonlopulla pulmatilanne, miten toimia. Rukoilin ja sain vastauksen. Myös viisautta toimia oikein vaikeiden asioiden edessä, on rukous valtava voima.
- RukoileAlati
men!
- kiitosisäettäkuulit
Minulla oli viime viikonlopulla pulmallinen asia miten toimia. Mielessä oli kolme vaihtoehtoa. Oli torstai ja tiesin että seuraavana päivänä asia on ratkaistava. Rukoilin ja kävin myös rukouspalvelussa. Juttelin lopussa sielunhoitajana toimivan kanssa ja kerroin osapuilleen ongelmani. Hänelle tuli välittömästi ajatus, miten toimia ja keskustelu antoi selvän vastauksen niistä kolmesta vaihtoehdosta. Ja sain nyt eilen tietää että juuri niin piti toimia. Kyllä Jumala on ihmeellinen ja auttaa rehellistä rukoilijaa.
- vajakinpepunpyyhkijä
Minä kysyin myös erääseen ohjelmointiin liittyvästä ongelmasta googlesta.
Hakukone nauroi ja sanoi, että rukoile.
- T..Mirka
Pitää osata rukoilla sellaisia asioita mitä tapahtuisi ilman rukoilemistakin, niin tulee hyvä mieli.
Esim, Rukoilen että posteljooni tuo minulle huomenna postia. Tämä rukous toteutuu todennäköisesti ja voin taas kiittää jumalaa. 😂😂🤣😂😂🤣😂😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461