Hei!
Moni näyttää käyneen Marmariksessa.Mekin sinne menossa.Hotelli Portobello,kiva lukea kuinka kehuttu.Kysymys:oletteko säilyttäneent passit ja rahat tallelokerossa?Vai voiko niitä säilyttää turvallisesti huoneessa?
Tallelokero?
7
1296
Vastaukset
- Per Saukko
Itse kannan kaulapussissani passit, rahat ja lentoliput. Niihin ei kukaan pääse käsiksi muuten kuin väkivalloin.
- turkin kävijä
Alanyassa ja Antalyassa olen käynyt , enkä ole tallelokeroa ottanut. Matkabudjetti on niin pieni; muutama sata euroa, ettei siitä paljon tallelokeroon riitä ja jos varsinkin lokero maksaa jotain 50 e viikko niin mieluummin käytän muuhun sen summan.
- Tomppa
menetkö tosiaankin..... ehh hehe hehehehe!!!
- Mami
Moi!
Olimme viime kesänä samaisessa hotellissa, joka tosi hyvällä paikalla ja muutenkin kiva.
Me pidimme hotellin tallelokerossa passit, vakuutuspaperit ja rahat koko ajan. Turvallinen paikka, eikä kalliskaan. Sieltä otimme aina tarvittaessa lisää käyttörahaa viikon varrella. Ihan kätevää tuo tuollainen ja vaivatonta - turvallista ennen kaikkea!
Näin meillä ... Hauskaa matkaa! Mekin kesällä taas Turkkiin =) - eleonoora
fiksua ja viisasta ottaa tallelokero koska siellä voit huoletta säilyttää niin korut jos niitä osatamaan sorrut, rahat, visat ja passit, sekä lentoliput. Ei tarvitse miettiä pysyvätkö tallessa. sen lisäksi ainakaan marmariksessa niisä hotelleissa jissa itse olen asunut ei hinta ole ollut kuin 10 ekee viikko pieni hinta turvallisuudesta.
- mari
Jännä että turkissa maksavat. Dubaissa ilmaisia. Osassa hotelleja tallelokero on omassa huoneessa, ja itse saat laittaa koodin. Kätevää sanoisin minä. Siellä nyt ei edes lokeroita tarvitsis. Meilläkin oli omalla yöpöydällä koko matkakassa ja siinä säilyi vaikka huone oli käyty siivoomassa. Siellä ei varasteta. (No toki ymmärtänette että unohtui päiväksi siihen pöydälle)
- viiden tähden hotelli
Jos kyseessä on viiden tähden hotelli, niin se lokero on tosiaan vakiovaruste siellä huoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225494- 324810
- 282731
- 342354
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121601
- 231472
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251449