Löytyiskö mistään pinkin minihameen pariksi ohuita valkoisia sukkiksia?
Nykyään esim. Norlynillä ja muilla kalleila merkeillä on tarjota vain eri sävyisiä ihonvärisiä ja mustia, mutta haluaisin nimenoimaan puhtaan valkoiset. Ei mistään!
Mistä valkoisia sukkahousuja?
3
492
Vastaukset
- sukkikset
Kuinka ohuita sukkahousuja? Voguelta löytyy ainakin 40den valkoiset sukkahousut, malli Vogue Opaque 40. Varmaan sama kuin aiempi Colore 40, joita olen käyttänytkin. Ja ihan vitivalkoiset, ei luonnonvalkoiset. Jos tarttet ohuemmat (20den?), enpä kyllä tiedä sellaisista. Joskus oon ostanut halpis ketjuista tuollaisiakin sukkahousuja. Ulkomaiden nettikaupoista löytyy kyllä. Esim. uktights.com. Ulkomaiden nettikaupoissa muutenkin sukkahousuja joka lähtöön.
- eko1
Pink Monkey liikkeestä saa valkoisia 20 denin sukkahousuja. Käyppä katsomassa netissä.
Pink monkey liikkeessä on valkoisia 20 den sukkahousuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224504- 203635
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4052397- 272101
- 341994
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391959- 351784
- 151668
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191487- 121351