Toinen on NAISEN LIHAVUUS
Toinen on NAISEN MIELISAIRAUS TAI ALKOHOLIONGELMA
Minulla on kaksi turnoff syytä
15
334
Vastaukset
- pinnallista
Oivoi ja kun lihavuus ei ole pysyvää...
- Toomuch
No samat turnoffit ne on miehessäkin. Lisättäköön pinnallisuus ja ilkeys.
- Kjggg
Miehessä totally turn off on napoleon-kompleksi ja epärehellisyys.
- Maajussi-Mauno
Lihavuus on mielisairaus. Miksei sitä voi kuntoilla joka päivä sen verran ettei lihoa ja miksei sitä voi syödä terveellisesti ettei lihoa. Akat syö pullaa ja pizzaa ja litkivät siideriä. Päässä vikaa kun ei pidä itsestään huolta.
- pitkätukka-68
Wwuwuw kirjoitti:
Siinä tapauksessa suurin osa suomalaisista miehistä on mielisairaita.
Minä taas taidan olla mielisairas kun en tykkää karkeista.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Minä taas taidan olla mielisairas kun en tykkää karkeista.
Viimeks ostin joku puol vuotta sitten jonkun karkkipussin, kun olin leffassa.. äklö olo tuli.
En juuri sokerimössöistä välitä.. en edes jäätelöstä
Että semmosta. Jaaha.
- isokullinenmies
Niin se on
- Glmooria
Sama, kuin miesten pallomahaisuus ja alkoholisoituminen, enemmän näitä 40-50v miehissä on.
- pitkätukka-68
Olenko omituinen, kun laitan naiselle negaksi jollei hän tupakoi?
- pitkätukka-68
En kyllä huolis absolutistiakaan.Enkä vahvasti uskovaista.
Vakka kantensa jne.
Mut liialliset tatskat on mulle myös turn-off.
- pitkätukka-68
Ehdoton turn-off on kuitenkin anorexia. Tällaisestakin on kokemusta.
Muutenkin liian kropastaan kiinnostuneet ovat mulle »älä-tuu-mulle-inisemään». Ite olen kyllä laiha.
Ootteko katsoneet tanskalaista sarjaa Rita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577270Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7273479Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1621758Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3411757- 841395
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911270
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2611235- 811144