eilen aamul pelasin viimes uutta far cry 5 pari tuntia ja sit uuvelleen meinasin jatkaa illemmal nii ei anna kirjautua sisään vaikka salasanatkin vaihoin tälle vuojelle jo toinen kerta sama juttu.
Mikä helevetti tos uplayssa vikaa
5
163
Vastaukset
- exBersel
Ei anna kirjautua vai väärä salasana?
- vittusaatana-73
kumpaakin sanoo et väärä vaikka eilen kirjauduin ja tuli omat tiedot ku vaihoin salasanatkin
- exBersel
vittusaatana-73 kirjoitti:
kumpaakin sanoo et väärä vaikka eilen kirjauduin ja tuli omat tiedot ku vaihoin salasanatkin
Kokeile edellisillä salasanoilla. Voi olla että jonkin katkon tai muun takia palvelimeen ei ole päivittynyt se uusi salasana kunnolla.
Voit kokeilla myös kirjautua palveluun nettisivun kautta ja on siinä varmaan joku "olen unohtanut salasanani" toiminto, joka antaa sähköpostin avulla resetoida sen.
Varsinkin jos kopioi salasanat jostain, kannattaa olla tarkkana, ettei rivin alkuun jää välilyöntiä. - exBersel
exBersel kirjoitti:
Kokeile edellisillä salasanoilla. Voi olla että jonkin katkon tai muun takia palvelimeen ei ole päivittynyt se uusi salasana kunnolla.
Voit kokeilla myös kirjautua palveluun nettisivun kautta ja on siinä varmaan joku "olen unohtanut salasanani" toiminto, joka antaa sähköpostin avulla resetoida sen.
Varsinkin jos kopioi salasanat jostain, kannattaa olla tarkkana, ettei rivin alkuun jää välilyöntiä.Näyttäisi olevan 6.8Gt päivitys tulossa FC5:een, joten voi olla palvelimet vähän tukossa.
- vittusaatana-73
mulle tuli jo 7.2Gt päivitys tuasko tulee lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784