Yritysten "paratiisi"

Haloo67

Loistavuutta Oriveden kaupunki.....kaikki yrittäjyys paikkakunnalla yritetään ajaan alas....isommat yritykset siirtyvät "hyväveli järjestelmän" takia toisille paikkakunnille....tällä tyylilläkö Orivedelle yritetään saada lisää työpaikkoja,asukkaita ja yrityksiä? Olisiko jo hiljalleen aika uudistaa vuosikymmeniä kestänyttä "minä itse" tyyliä?

12

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potkut

Kyll se vaan niin oon et Kuusisto on Suamen pätevin johtaja. Mutt kummast pääst?

• mitäHäh

Kerro esimerkki!

• Jouninkaupasa

Ainahan Orivedellä uudistuksia tehdään. Tälläkin viikolla saatiin taas lisää valtaa Jortikalle, kun Valkaman tilalle nostettiin mukautuvainen ja vailla asianmukaista koulutusta oleva ukkokaartilainen. Koko tämän porukan parasta ennen päiväys oli joskus 30 vee sitten. Verorahat valuvat kankkulan kaivoihin.

• J.Ortikka

Jortikka on kyllä nimensä veroinen ja näköinen mies. Siitä päästä vois aloittaa saneeraukset, niin vois jotain edistystä tapahtuakin tän takapajulan toiminnassa.

• Pässivalkama

Onko Jelly Jortikka Huippu kivan johtaja?

• oripetteri

Olen kuullut että uusien liikenneympyröiden keskelle tulee teknistä johtajaamme symboloivat veistokset.

• Suihkuvirta

Tuleeko suihkulähteillä kans?

• oripetteri

Suihkulähteitä varten varataan rahoitus seuraavalle viisivuotiskaudelle.
      Veistokset oli alunperin tarkoitus myös kullata, mutta talouden tasapainotustoimiin liittyen kaupunginhallitus päätyi suosittamaan niiden tervaamista.

• Suihkuvirta

Vai että tummaksi tervattu? Mahtaako sellaiset olla paikallisten persujen mieleen, niistähän voi syntyä vaikka jortikkakateutta... Voiskohan niissä suihkuissa säästää siten, että vesi lentäisi vain sykäyksittäin? Kun täällä on niin kallista tuo vesikin.

• Vihasaari

Edellisen elinkeinopäällikön työn tuloksena Orivedelle saatiin yksi yritys, lastenkenkiä valmistava Tepsut. Firma toimi vuoden, teki muutaman tonnin tappiota ja lopetettiin tämän kuun alussa. Ans kattoo, saako Pirkko aikaan edes tämän vertaa.

• Mämmiläntyhjät

Pirkko tekee kaikkensa jotta Juupajoen sahat siirtyy oriveen asemalle. Kuusistolle tepsuilla piänet potkut ja sahuri Teuvo Orivettä johtaan kun putoo eduskunnasta.
        Taidettakin pitää vaalia, joten maankäytööinisöörille näköispatsas muistuttaan mitä sai aikaan.

• Orivesigreatagain

Poliisipartiointia täytyy tietenkin lisätä, etteivät nuorisohuligaanit tee ilkivaltaa näille patsaille. Saattaisivat vaikka kaataa ne ja koko kaupungin imago kärsisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7195
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3513
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3010
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2766
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45