Mikä miellyttävin sukkahousujen materiaali?

sukkiksetko___

Mikä on mielestänne sukkahousujen miellyttävin materiaali ihoa vasten? Polyamidi, villa, puuvilla....vai joku muu? Esim. näistä uudemmista. Mikrokuitu, fleece. Ja kuinka paksuja sukkahousuja käytätte eri vuodenaikoina?

4

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Materiaalista viis, kunhan saisi riittävät sukkikset pitkäjalkaiselle
      Ketuttaa kun housujen haara roikkuu puolireidessä.

• sukkiksetko___

Kokeilepa vähän muita kuin market sukkahousuja. Esim. Falkelta löytyy sukkahousumalli, joissa on kaksi eri pituutta. On kyllä juuri Falken ja esim. Kunertin sukkahousuissa ollut pituutta riittämiin pitkäsäärisellekin muutenkin.

• Sukkissääret

Minä sukkisfriikkinä tykkään kaikista materiaaleista ,paitsi 100 pros. polyamidista. Siina kun ei ole joustoa. Käytän 44,-48 tai xl kokoa , koska niissä riittää pituus paremmin. Falke, kunert ,wolford, litlin ja kotimaiset sukkahousut on minun suosikit.

• sukkiksetko___

Juu. 100-% polyamidi on vähän karkeaa ihoa vasten. Lisäksi menee helposti ryppyyn taipeista. Käytän sellaisiakin sukkahousuja kyllä. Ja sääriosan pituus on sukkahousuissa tärkeää, samoin kuin vyötärön korkeus. Valumisen vuoksi. Falke, Kunert Wolford. Tuttuja sukkahousuja kaikki. Myös Lidlin sukkahousut. Kotimaisista Vogue ollut se miellyttävin. Tietysti myös Norlynin ja Amarin sukkahousut olleet jalassa monet, monet kerrat. Yhtä suosikkimerkkiä ei oikein ole. Kokeilematta on kuitenkin esim. Fogalin sukkahousut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3123
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1180
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1120
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      76
      1046
    Aihe