Kuinka kauan aikaa meikkaamiseen?

*kysely*

Niin eli kuinka kauan teillä menee aikaa meikkaamiseen? Arkena minulla menee jotain 10 minuuttia, mut juhliin meikattaessa voi mennä vaikka 30 minuuttia.

10

811

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • min.

Arkena 15 min, juhliin 20 min.

• Kati

Töihin mennessä aamulla 5 min = meikkivoidepuikkoa, ripsari ja puuteri, rajaua ja huulikiille.
      Juhlameikkiin noin 15 min, pohjustus ja luomiväri noiden edellämainittujen lisäksi.En oikein pidä meikattuna olosta, joten kait meikkini on kevytmeikkausta, mutta huoliteltu olemus on paremoi, kuin mustat renkaat silmien ympärillä.

• minä vain

Arkena about 10 min. Juhliin meikatessahan aikaa saa kulumaan vaikka miten paljon. Jos sattuu olemaan tasainen iho, niin ei mene aikaa sen peittelemiseen, mikä on siis hyvä kiireisenä aamuna. Sitten taas kun on finnejä, joita tuntuu tulevan aina kausittain, on meikkauskin ärsyttävää.

• kampaaja

Arki- ja juhlameikin laittoon kuluu oikeastaan ihan sama aika. Suihkun jälkeen ihon poshjustukset ym. /meikkivoide/luomenpohjustusväri ja satunnaisesti "valovärit/ puuteri/ poskipuna/ silmämeikki/ huulet. Inhoan kiirehtimistä, ja meikkailen rauhassa kahvikupin ääressä, aikaa kuluu reilu 20min. Periaatteessa varaan aikaa suihkuun, hiusten laittoon ja meikkaukseen noin tunnin, koko puuhaan kuluu aikaa todellisuudessa n. 45min. hiustenlaittoineen.

• 10 min.

Nyt kun olen päässyt näpyistä, menee arkena suunnilleen 10 min. Tasoittava voide, puuteri, huulipuna, silmärajaus, poskipuna (joskus). Enemmän aikaa meneekin sitten näissä pirun hiuksissa. Siksi ne ovatkin aina kiinni, kun en jaksa herätä laittamaan niitä siistin näköisiksi. Onneksi sotkut eivät näy sykkyröistä.

• Henna

no mulla menee kouluun lähitessä 5-10 min mut sit bilettämään mennessä jopa 30min

• pang92

Mulla menee sama aika arkimeikin ja juhlameikin kanssa, eli n. puolituntia.

• Ramona

Periaatteessa selviytyisin varmaan 15 minuutissa,mutta tykkään myös meikata kahvikupin ääressä ja kaikessa rauhassa,eli puol tuntia voi mennä!

• Wigar

Ripsiväriin ehkä 15 sekuntia, kulmiin 20 sekuntia, huuliin 5 sekuntia.

Eli koko meikkiin 40 sekuntia ja oon kutosella.

• jstr

Minulla menee myös noin puoli tuntia arkisin, mutta joskus tuntikin, jos olen mietteissäni eikä ole kiirettä minnekään. Selviydyn tosin nopeammin silloin, kun ei ole finnejä (eli ne pari viikkoa ennen seuraavia menkkoja).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5307
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      542
      1848
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1110
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1018
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      963
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      941
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      824
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      813
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe