Kuinka kauan aikaa meikkaamiseen?

*kysely*

Niin eli kuinka kauan teillä menee aikaa meikkaamiseen? Arkena minulla menee jotain 10 minuuttia, mut juhliin meikattaessa voi mennä vaikka 30 minuuttia.

10

818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • min.

Arkena 15 min, juhliin 20 min.

• Kati

Töihin mennessä aamulla 5 min = meikkivoidepuikkoa, ripsari ja puuteri, rajaua ja huulikiille.
      Juhlameikkiin noin 15 min, pohjustus ja luomiväri noiden edellämainittujen lisäksi.En oikein pidä meikattuna olosta, joten kait meikkini on kevytmeikkausta, mutta huoliteltu olemus on paremoi, kuin mustat renkaat silmien ympärillä.

• minä vain

Arkena about 10 min. Juhliin meikatessahan aikaa saa kulumaan vaikka miten paljon. Jos sattuu olemaan tasainen iho, niin ei mene aikaa sen peittelemiseen, mikä on siis hyvä kiireisenä aamuna. Sitten taas kun on finnejä, joita tuntuu tulevan aina kausittain, on meikkauskin ärsyttävää.

• kampaaja

Arki- ja juhlameikin laittoon kuluu oikeastaan ihan sama aika. Suihkun jälkeen ihon poshjustukset ym. /meikkivoide/luomenpohjustusväri ja satunnaisesti "valovärit/ puuteri/ poskipuna/ silmämeikki/ huulet. Inhoan kiirehtimistä, ja meikkailen rauhassa kahvikupin ääressä, aikaa kuluu reilu 20min. Periaatteessa varaan aikaa suihkuun, hiusten laittoon ja meikkaukseen noin tunnin, koko puuhaan kuluu aikaa todellisuudessa n. 45min. hiustenlaittoineen.

• 10 min.

Nyt kun olen päässyt näpyistä, menee arkena suunnilleen 10 min. Tasoittava voide, puuteri, huulipuna, silmärajaus, poskipuna (joskus). Enemmän aikaa meneekin sitten näissä pirun hiuksissa. Siksi ne ovatkin aina kiinni, kun en jaksa herätä laittamaan niitä siistin näköisiksi. Onneksi sotkut eivät näy sykkyröistä.

• Henna

no mulla menee kouluun lähitessä 5-10 min mut sit bilettämään mennessä jopa 30min

• pang92

Mulla menee sama aika arkimeikin ja juhlameikin kanssa, eli n. puolituntia.

• Ramona

Periaatteessa selviytyisin varmaan 15 minuutissa,mutta tykkään myös meikata kahvikupin ääressä ja kaikessa rauhassa,eli puol tuntia voi mennä!

• Wigar

Ripsiväriin ehkä 15 sekuntia, kulmiin 20 sekuntia, huuliin 5 sekuntia.

Eli koko meikkiin 40 sekuntia ja oon kutosella.

• jstr

Minulla menee myös noin puoli tuntia arkisin, mutta joskus tuntikin, jos olen mietteissäni eikä ole kiirettä minnekään. Selviydyn tosin nopeammin silloin, kun ei ole finnejä (eli ne pari viikkoa ennen seuraavia menkkoja).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7205
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4018
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      54
      3523
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      42
      3020
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2776
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2226
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2207
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2193
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      45