Ollaa seurusteltu noin vuosi ja ollaa kerrottu seksi haluista ja kokeiluista.
Kerroin kerran oleeni miehen kanssa.
Ja se sano et se haluis nähä ku mies imee toista ja kysy et tekisnkö mä sen.
Ja miks ei vois vaikka tehä jos löytys hyvä henkilö siihe.
Muija haluis nähä ku imen..
18
2106
Vastaukset
Missä päin olet?
- matsho
Mä oon Hämeenlinnassa,antaisitko sä mun imeä ja nuolla ja lypsää sun kullia,tahtoisin koittaa millasta se on,ja haluisin saada sun spermat suuhunioon ehkä bi ja näin olis upeeta päästä maistaan sun upeeta elintä,ehkä voitais jos haluut nii olla myös 69 asennossa ja imee toisiamme...
- Voiskokeilla
matsho kirjoitti:
Mä oon Hämeenlinnassa,antaisitko sä mun imeä ja nuolla ja lypsää sun kullia,tahtoisin koittaa millasta se on,ja haluisin saada sun spermat suuhunioon ehkä bi ja näin olis upeeta päästä maistaan sun upeeta elintä,ehkä voitais jos haluut nii olla myös 69 asennossa ja imee toisiamme...
Onko sulla spostia?
Oon tässä lähialueelta.
- Suihiiiin
Txt 53 v Miehelle 0406740474
- J1m1naattori
juu u kyllä täältä porista löytyy oikein innokas 16v poikamies suuseksiä harrastelemaan sinun ja parisi kanssa ;))) jos kiinnostaa nii soittele. puh. 112 kono ps. en ole poliisi
- Gay-Train
No aloittaja vaan sitten etsii sopivan imettävän ja annat sitten tyttöystävälle katsottavaa koko rahan edestä. Nielet mällit ja nuolet kullin puhtaaksi.
- Mevaaollaapervoja
Tulihan se nyt viikonloppuna tehtyä. Ja muija tykkäs katella ku imin ja pantii suuhu isolla. Ja sai muijaki viarasta ja omaa
- Gay-Train
Muistitko niellä spermat? Entä harrastitteko myös anaaliseksiä? Nythän olisi ollut mainio tilaisuus näyttää muijalle miten kulli sujahtaa oman miehen peräsuoleen.
- Mevaaollaapervoja
Kyllähän mä ne nielin.
- matsho
Voisit antaa mullekin kullin imettäväksi,haluttaa kokeilla ja haluisin saada spermat suuhuni...
- JouMatafaka
Sillein että sperma lentää perseestäkin?
- matsho
Mä voisin imeä sun kullia,sopisko sulle??haluisin että laukeet mun suuhun...
- Pari02
Ehdotin vaimolle josko otettaisiin pari vierasta miestä antamaan hänelle kerrankin kunnolla kyytiä. Muutaman kerran kun olin asiaa ehdottanut vaimo vastasi,että sopii jos hän saa nähdä kun kaksi miestä antaisi minulle samanlaiset kyydit, nyt ajatus on alkanut kiehtomaan meitä molempia.
- Gay-Train
No ilman muuta. Otatte kumpikin kullia suuhun ja perseeseen niin voitte jälkikäteen vertailla tuntemuksia. Saatatte vaikka tykätä.
- wantyonow
Onnistuu.. Ja myös toisinpäin muijas kans tai katsellessa... Myö 2 munaa yhtäaikaa laukastas muijas pilluun jos uskallusta...;)
Tm. 33V 193/93 20cm ...
Abcdeh481 gmail.com - xxyyyääööö
Täällä olis löylykauha joka haluais antaa persettä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565340Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1131592
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2311550- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91143Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3021105- 721047