Vaisaari mitä

ei_arvella

Mikä tämä Vaisaari on?
Onko se hännänhuippu asumislähiönä?
Kysytään vain, kun eräät tyypit tarjoavat meikäläiselle asumispaikaksi Vaisaarta, viimeksi oli tämä humoristinen VMP:n henkilöstörekrytoija, kun esitti että asut sitten Vaisaaressa vai!

14

528

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pallohallussa

Vaisaari ei suinkaan ole Raision huonointa aluetta vaan Petäsmäki,Tikanmaa ( Kapponkatu ) ja Kerttulan ( Pojanpolku) ovat huonompia.

• Lähiömuidenjoukossa

Ei Vaisaari ole sen huonompi lähiö kuin Turussa Runosmäki ja Naantalissa Karvetti.

• Ukkolähiöstä

Olen asunut Vaisaaressa viitisen vuotta ja kyllä tämä on mainettaan parempi asuinalue.

• SeiliOK

Seilin saari on paljon rauhallisempi ja siellä ei enää ruttoakaan, suosittelen sinne muuttoa, eikä ruttoiseen vaisaareen! Vesikin haihtunut sen vaisaaren ympäriltä...

• derre

emsi,,'isess' talossa oikealla on narkkariasuntola

• Huomenta-Waisaaresta

Surkea yö takana. Bileet jatkuivat 04 asti naapurissa että tälläistä täällä Waisaaressa.

• Complete

Karrinkatu ja Kunnaankatu on huonossa maineessa.

• MustaAudi

Lektori?

• Korruptiota

Täällä Waisaaressa on ihan kamala asua. En tiedä miksi olen tänne joutunut, mutta pakko täällä on vain olla. En saa vuokrakämppää mistään muualta veromätkyjen takia. Mun on pakko vaan kestää tätä kurjuutta.

• Novoiettä

Muuta kirjasi Naantaliin niin pääset asumaan Luolalan parakkeihin.

• Rauhanlintu

Soldier of Odinin porukkaa nähty pyörivän Vaisaaressa.

• saivaarelainen

Ei ole.

• HoppaLinda

Älä välit`, äläkä anna välitysfirmojenkaan välittää. Kaikki henkilöstövuokraajat ovat sutenöörejä, ja humoristinen VMP on vanhimmasta päästä ja pahin. Aloitti samalla rikollisella tavalla kuin mafia aina, ja nyt leikkii kunniallista työnvälittäjää.

• Anonyymi

Ei ole niin paha, käyn vaisaaressa yläkoulua ja no kyllä siellä joka kadunkulmassa näkee vapettajia tai huumeäijii, mut ei se niin paha oo, jos hoitaa vaan omat hommat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4955
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      505
      1587
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      933
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      49
      776
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      728
    Aihe