Mitä eroa on "Viikatemiehellä" ja Terroristilla?

Pööppi

Periaatteessa vain yksi ero, kun Ählämi vei tusinan muuta mukanaan, hän itsekin kuoli, ja jäikö luuroankoakaan jäljelle, ja jouduttiin taas uusi viikatemies palkkaamaan "Saddamin armeijaan"....
Oliko tämä vitsi? Puujalkavitsi? Okei, mitä eroa on puujalkaisella ja jalkapalloilijalla? EI varsinaisesti muuta, että jalkapalloilija ei ole vieläkään huomannut jalkansa menneen poikki...

10

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa paholaisen talutusnuorassa kulkijoita,paholaisen palvelijoita jotka menevät loppujen lopuksi helvettiin tuhoavat ihmisiä.

• samaaväkeäolet

Hehän menevät paratiisiin siksi tekevät tekonsa.
        Sinun pitäisi tämä uskovaisena ymmärtää, minä en ymmärrä.

• samaaväkeäolet kirjoitti:

Jeesuksen omat menevät paratiisiin,ei siinä ole mitään epäselvää,
        Mutta pelkurit, luopiot ja iljetysten kumartajat, murhamiehet ja irstailijat, noidat, epäjumalien palvelijat ja kaikki valheen orjat saavat tämän palkan: he joutuvat tuliseen järveen rikinkatkuisten lieskojen keskelle. Tämä on toinen kuolema." Ilm kirjassa

• MEläjä

Miksi noidat?
        Eikö keskiajalla poltettu ja hukutettu 'noitia' summattomia määriä, missähän ne mahtanevat olla sinun mielestäsi?

• MEläjä kirjoitti:

Miksi noidat?
        Eikö keskiajalla poltettu ja hukutettu 'noitia' summattomia määriä, missähän ne mahtanevat olla sinun mielestäsi?

Minä en kommetoi noitien kohtalosta,ne jotaka ovat tunnustaneet Jeesuksen herrakseen ovat hänen omiaa,vaikka noita olisikin poltettu roviolla.

• MEläjä

Kirkko totesi syyttömäksi, kun hukkui....miltä tuntuu?
        Olisi syytä myös teilata nämä keskiajan tuomarit, jotka päättivät ketkä ovat noitia ja ketkä ei ja olivat kirkon ylimmissä portaissa.
        Toki asiakokonaisuuteen liittyy paljon muutakin Jeesuksen opin vastaista toimintaa.

• MEläjä kirjoitti:

Kirkko totesi syyttömäksi, kun hukkui....miltä tuntuu?
        Olisi syytä myös teilata nämä keskiajan tuomarit, jotka päättivät ketkä ovat noitia ja ketkä ei ja olivat kirkon ylimmissä portaissa.
        Toki asiakokonaisuuteen liittyy paljon muutakin Jeesuksen opin vastaista toimintaa.

Keski ajan tuomarit heitän syylisyytensä tai syyttömyytensä on viimeisellä tuomiolla,vastaavat tekemisistään Jeesusenn tuomio istuimen edessä. Kuten kaikki kansat,meille armon saaneille se on ihana uutinen pääsemme tästä vaivan paikasta ylistämään jumalaamme,ikuisesti.
        Siinä joukossa toivoisin mahdollisimma paljon kristittyjä olevan.myös itse mukana.

• koskavoinaloittaa
        leppä15 kirjoitti:

Keski ajan tuomarit heitän syylisyytensä tai syyttömyytensä on viimeisellä tuomiolla,vastaavat tekemisistään Jeesusenn tuomio istuimen edessä. Kuten kaikki kansat,meille armon saaneille se on ihana uutinen pääsemme tästä vaivan paikasta ylistämään jumalaamme,ikuisesti.
        Siinä joukossa toivoisin mahdollisimma paljon kristittyjä olevan.myös itse mukana.

Miten saa vaihdettua maallisen oikeuden tuomion viimeiseen tuomioon.

• koskavoinaloittaa kirjoitti:

Miten saa vaihdettua maallisen oikeuden tuomion viimeiseen tuomioon.

Ei mitenkään maallinen on maallinen.

• samaaväkeäolet kirjoitti:

Paratiisiin pääsee,vain Jeesuksen sovintoveren kautta,ei muutakautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4657
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2661
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2314
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1571
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1360
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      15
      1306
    Aihe