Itse olen asettanut 29v. Alaraja on tietysti 18, mutta nuorempiinkin oon törmännyt, nuorin matchi oli 16v.
Mikä teillä on yläraja naisen iälle Tinderissä
11
246
Vastaukset
- Kurppa-nainen
Ei kannata ihmetellä ettei flaksi käy jos miehen yläraja on omaa ikää 4 vuotta suurempi
- Tinder-match
Yläraja on 30 ja ja alaraja on 26
- narppakuinen
Olin pari v sitten tinderissä ehkä viikon, laitoin ikärajaksi miehille 20-30 v, nyt olen itse vähän päälle 40v. Mutta voi sitä vähän päälle kolmekymppisissäkin kivoja olla, nyt 1 sellainen löytynyt ja on ihana :)
- JossainMuualla
Pitäisi varmastikin olla Tinderissä, jotta voisi asettaa ikärajoja.
- jokumies83
18-35 ja omalla alueella ei ainuttakaan matsia kuten ei tykkäyksiäkään.
- heh.heh
Ei aloittajallakaan mitään matseja kuustoistakesäisten kanssa ole, kunhan satuilee...
Ei mitään rajaa...
Jos nainen vastaa kutsuuni niin se riittää.Jos etsisin parisuhdetta laittaisin oman ikäni, eli 49v yläikärajaksi. Miehet kun ovat sillä tavalla fyysisesti heikkoja, että eivät kovinkaan vanhoiksi jaksaa elää. Eikä sitten kenenkään vaipanvaihtajaksikaan musta ole.
Jos taas hakisin vain seksiseuraa, niin sitten yläikäraja laskisi ehkä 40 vuoteen. Mielummin alle..
Huom jos!- päättelen
Sit sun miehen pitää olla aika lerppu ja surkea tapaus. Onko ihan jo impo sun seurassa? Vai onko sinua paljon nuorempi?
- pitkätukka-68
Tarvii kai pitää kiirettä. Jouluna täytän sen 50.
Epätoivomoodi tieteski päällä, maksimi etäisyys ja maksimi-ikähaarukka XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566