Itse olen asettanut 29v. Alaraja on tietysti 18, mutta nuorempiinkin oon törmännyt, nuorin matchi oli 16v.
Mikä teillä on yläraja naisen iälle Tinderissä
11
244
Vastaukset
- Kurppa-nainen
Ei kannata ihmetellä ettei flaksi käy jos miehen yläraja on omaa ikää 4 vuotta suurempi
- Tinder-match
Yläraja on 30 ja ja alaraja on 26
- narppakuinen
Olin pari v sitten tinderissä ehkä viikon, laitoin ikärajaksi miehille 20-30 v, nyt olen itse vähän päälle 40v. Mutta voi sitä vähän päälle kolmekymppisissäkin kivoja olla, nyt 1 sellainen löytynyt ja on ihana :)
- JossainMuualla
Pitäisi varmastikin olla Tinderissä, jotta voisi asettaa ikärajoja.
- jokumies83
18-35 ja omalla alueella ei ainuttakaan matsia kuten ei tykkäyksiäkään.
- heh.heh
Ei aloittajallakaan mitään matseja kuustoistakesäisten kanssa ole, kunhan satuilee...
Ei mitään rajaa...
Jos nainen vastaa kutsuuni niin se riittää.Jos etsisin parisuhdetta laittaisin oman ikäni, eli 49v yläikärajaksi. Miehet kun ovat sillä tavalla fyysisesti heikkoja, että eivät kovinkaan vanhoiksi jaksaa elää. Eikä sitten kenenkään vaipanvaihtajaksikaan musta ole.
Jos taas hakisin vain seksiseuraa, niin sitten yläikäraja laskisi ehkä 40 vuoteen. Mielummin alle..
Huom jos!- päättelen
Sit sun miehen pitää olla aika lerppu ja surkea tapaus. Onko ihan jo impo sun seurassa? Vai onko sinua paljon nuorempi?
- pitkätukka-68
Tarvii kai pitää kiirettä. Jouluna täytän sen 50.
Epätoivomoodi tieteski päällä, maksimi etäisyys ja maksimi-ikähaarukka XD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927