Kuka äidin pikku kullannuppu ajelee mustalla audilla kun päätön ap€%a? Voisi pikkuhiljaa opetella ne liikennesäännöt tai lopettaa kokonaan ajelun.!!!! Vtuttaa tälläänen toiminta
Voipäiväää
15
1291
Vastaukset
- Himmeänotko
Haluaa olla kuortaneen puhutuin, tuon se teettää kun leppälän loukolta pääse kirkolle. Pitää esittää ja olla miestä. Toivottavasti sivullinen syytön ei joudu kärsimään kun vahinko tapahtuu, itseään jokainen saa satuttaa.
- Anonyymi
Eli käytännössä liian vähän äksöniä
Nimiä khiin, niin jo on kumma jos ei kaahaus lopu! Jos ei se itse ymmärrä lopettaa, niin sitä pitää vähän auttaa.
- Tunnentapauksen
Kateelliset huuteloo
- Anonyymi
Turva vyö päälle ettei vanhemmat saa seko pää kohtausta
- Onneongelmatsuuria
Eiköhän noilla teillä niitä muitakin kovaa ajavia henkilöitä ole... Valitettavasti voin myös heidän nimet täälä julkaista jos siitä on kiinni. Eri asia osata ajaa vauhdilla toisinaan kun nämä toiset ajelee kovaa mutta auton hallinta on toinen ääripää...
- Näiii
Paa ensi oma mimes enne ku muitte nimiä laitat
- Anonyymi
Nyt ois ihan hyvä käydä niitä peli sääntöjä sielä kotona. Eennen kuin lämpö karkaa ja laitta se kypärä päähän
- mäki
Voi Kiilto... ja kiilto.
- Anonyymi
Mitä tuos ny anna poija päryytellä!!
- Anonyymi
Kyl täällä vituttaa moni muukin asia.
- Anonyymi
Esim. kuppikunnat.
- Anonyymi
Ainahan sitä sattuu ja tapahtuu ,kuuluu nuoruuteen.
- Anonyymi
Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorena saa ja pitää sotkea ja särkeä yhteistä omaisuutta. Niin mun vanhemmat sanoi. Ne on syntyneet -80 luvulla.
Vapaankasvatuksen hedelmää.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa422016En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421391Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 81211
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929