Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalossa on moni asia myös hyvin jalo koska näin toimii Taivassalo. Jos Taivassaloon jotain rakentaa siitä tulee miljoona kertaa parempaa. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Tätä kuntaa voi vain rakastaa vaikka pakkanen joskus pakastaa. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalo aina voittaa jos sille kisa koittaa. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalo on minun elämäni valo. Taivassalossa on minun kotitalo. Taivassalooo.
Taivassalo On Minun Elämäni Valo.
weeeeee
5
320
Vastaukset
- HoppaLinda
Onko Taivassalon kotitalossa ulkovalo?
- truthist
Taivassalolaisen runosuoli sykähtelee...
- ohiajava
Tästä alottajan tekstistä jo huomaa et Taivassalossa ei ole kaikki kunnossa-
- väriäelämään
Taivassaloon vastaanottokeskus ja enemmän monikulttuurista toimintaa
- Ihattulalainen
Suosittelen tyhjänä olevaa vanhaa yläastetta. Saamme lisää väkeä kauppoihin ja oppilaita kouluihin. Marjatkin tulee poimituksi, kun vanhukset eivät enää jaksaa ja muut eivät viitsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276