käskenyt unohtamaan sinut, mutta jokin tuolla sisällä vastustaa sitä ja tuntuu munakin vaikka eihän se ole edes sinua nähnyt.
Järki on välillä
23
1244
Vastaukset
- ghbo
Ja kenelle tämä?
- jotainrakentavaa
hahahahahaha... kanamuniiiii... miks sul ny kananmunat tuntuu sisälläs ? :DDD
- Elluhalloyb
Niin...
Miehen elämä on sellaista...
Kun sinne nainen astuu...
Se on vaan....ei muuta olekkaan jälkeen sen...😳😂👁👁 - taijatolla
Ookko se tarpeettomien munien myyjä?
Järki taitaa seistä meillä molemmilla...- niinsevaan
Ei ne myynnissä ole. Mutta tarpeettomina ehkä. Ja järki kyllä taitaa seistä.
- jostakin
Pitääkö olla huolissaan?
Hmm.. Jos munasi on joskus kurkannut salaa..? ;)
- niinsevaan
No jos niin? Se on kyllä jäänyt huomaamatta.
- kukavalitsee
Onks tää joku kivi, paperi, sakset jutska?
:) oon ihan pihal siitä onko alottaja muija tai jäbä... ei se muna tunnu siellä ellei se oo sisäl! paitsi tunnen joskus puhelimen värinän reides vaik ei sois.. hmm, ehkä se muna tuli ensin ja kana sen jälkeen
- eessoi
Ensin aattelin ettei kai muijalla munaa oo, mut sitte aattelin, että onhan mullakin munaa tehä juttuja... mut tuo sun värinä reides on outo juttu jollei puhelinlangat
- ookkomunamiäs
Aika harva sitä muna kädessä kulkee, mutta onhan näitä paikkakuntakohtaisia eroja kaikessa....;D
- nokoska
meinasit esitellä minut sun munalle. Ei sitä voi tietää mitä hän ajattelee minusta. Voihan se vaikka heti lerpahtaa, kun näkee minut.
- niinsevaan
No milloin se sopis? ;D Luulen et se voisi olla aika innokas kuiteskin.
- novaikee
sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(
- täälläei
Koskaan osu kohdilleen.
- niinsevaan
novaikee kirjoitti:
sopii treffejä sen kanssa, kun ei ole yhteystietoja. Ja voi olla väärä munakin kyseessä. Tai sitte minä olen väärä. ;(
No eihän täällä tiedä kenen kanssa hupsuilee. Suoraan pitäisi sopia ja tiedä sopisiko se kuitenkaan?
- Hymyilyttää
Tunne sanoo että tämä voisi olla mulle. Mutta ei se ole. Kuvittelen kuitenkin hetken että aloitus on mulle. Hymyilyttää.
- Minimunainenko
Oletko pienimunainen? Linkkaa kuva niin arvioidaan kannattaako näyttää sitä kellekään :D 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394953Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6724188Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671461OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911164
- 941144