Haen juustomyyjän työpaikkaa. Onko kellään kokemusta seuraaviasta työnantajista Riitan Herkku, Zammi Oy ja Cheese Witches? Mitä paikkaa suosittelet ja mihin ei ikinä?
Juustomyyjä
8
2172
Vastaukset
- Tervemenoa
Käy vaan jatkossakin Alepassa asiakkaana.
- JohannaT
Muista ei kokemusta mutta olin muutama vuosi takaperin Zammilla töissä. En missään tapauksessa suosittele. Omistaja , jos vielä sama, on todella omituinen.
- TiniSa
Zammin omista ja narsisti. Älä vaan sinne mene töihin. Riitan Herkku ihan ok. Palkka tes joten se on miinusta.
- Pecorino
Riitan Herkku on hyvä työnantaja. Zammin omistaja noudattaa ihan omia sopimuksiaan ja käyttää työtekijöitä hyväkseen. Porukka vaihtuu ihan kokoajan kun kukaan ei kestä häntä kovin kauaa.
- Pulla2
Ei ainakaan Cheese Witches!!!!!
- anonyymi_oXs
Pulla2 kirjoitti:
Ei ainakaan Cheese Witches!!!!!
Mun tuttu on Cheese Witchesellä töissä. On kuulemma ihan ok työnantaja. Hän oli aikoinaan Zammilla mutta otti hyvin äkkiä loparit kun omistaja oli mikä oli.
- Anonyymi
Zammille ei ainakaan kannata mennä. Menettää kokoajan paikkoja eli on kohta varmaan konkassa.
- Anonyymi
En todellakaan ihmettele jos menee konkkaan. On kyllä niin omituinen omistaja. Olen oikeastaan vahingoniloinen.😜Sitä saa mitä tilaa. 🤑
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457402
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512349- 532317
- 372258
- 432258
- 162246