Ammattiautoilija käytös liikenteessä

sairaankuljettaja

Ikaalinen viime to.12.9-18 illalla n.20.45.
Olin tulossa Ikaaliseen rekka perässä jo jonkin aikaa...välillä kauempana minusta,taas lähempänä. Kohalla on pitemmän matkaa 80 km rajoitus....ajoin sitä vauhtis TIETYSTI !
Ikaalisten kaupunki ja kauppakeskuksen (komppi) kohdassa 3 tielle tuleville on nousuramppi. Niin eikö se saatanan ammattiautolijana itseään pitävä olio ohitti minut OIKEALTA...nousurampin kautta,auton nokkaani hipoen ettei osunut tienreunan kaiteeseen jaruttaen heti eteeni koska nopeusrajoitus muuttuu 60 ja on kameratolppa Myllynleivän kohdassa.
Olen itse ylin 40 vuotta ajanut tuota Seinäjoki-Tampere väliä ammatikseniutta tuo oli kyllä ihan OUTOA JA UUTTA AMMATTIAUTOLIJALTA...SAIRASTA JA LÄÄKITYS PUUTTUU.
EI YHTÄÄN IHME ETTÄ KUOLONKOLAREITA .. ONNETTOMUUKSIA SYNTYY...VÄLINPITÖMÄTTÖMYYS ON SAIRAUS.

1

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiellätöissäkin

Joo olen huomannut saman tapaista käyttäytymistä, tosin harvoin onneksi. Mutta rekkakuskiksi pääsylle ei valitettavasti, ole asenne vaatimusta ja näitä asenne vammaisia on valitettavasti päässyt tälle alalle. Joillekkin jo kuorma-auto kortti on riski, toki puhumattakaan noista "sokeista" henkilöauto kuskeista yms. Yritetään pärjätä kaikki yhdessä tiellä ja ottaa toiset huomioon ja käyttäkää sitä vilkkua ajoissa se auttaa monessa tilanteessa. 40vuotta ammattikuljettajana

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      108
      6937
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4441
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      49
      3885
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3538
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      48
      3522
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      190
      3479
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2979
    8. Nainen vinkkinä sulle!

Jos laitat selvän tunnisteen niin kutsun sinut n*ssittavaksi.
      Tunteet
      67
      2684
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      48
      2532
    10. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13