Mies. Olisitpa kanssani edes yhden yön. Saat 20€. Rakastan sua. Nyt, hyvää yötä rakas. Nuku hyvi😘
Olen ihan rakastunut sinuun
13
616
Vastaukset
- Kiitostästä
Illan paras! Saat 20 €!!! 😂
- Aisekö
Oli sulle ??
- mieskysyy
Mihin tuo 20€ liittyy?
- arvaus
ehkä huonekaluun
- rahaeiratkaise
Uulaalaa...10€ riittää!!!! Tai pistä sekin pajatsoon!
- hannuristojiimies
Huonoja juttuja. Ylilaudallakin oli.
- Hjkkhggf
Ok hyvä juttu ⛷⛷🏂🏂🏂♥️♥️♥️🎴🕹🀄🃏🎮🏅🥇🏆
- 200edestä
200€ niin panenkin sua.
- mietihiljaamielessäsi
Tuskin oli sulle.
- vahvafiilis
mietihiljaamielessäsi kirjoitti:
Tuskin oli sulle.
Varmana oli.
- justjust
vahvafiilis kirjoitti:
Varmana oli.
🙄...
- mollimuttaeiOLLI
kiva viesti, jossei ole trolli. :D
Siis olettaen että Ap on nainen niin olisin myötämielinen ehdotukseenne. Tosin katselin PAM eli palvelualojen sivuja, sieltä bingo-alan työehtosopimusta niin minimipalkka on 9.07 tunnilta!
Bingo-ala määräytyi sen takia kun tää on iäkäs, Hopeaketun ikäluokkaa ja siten tässä seniiliydessä tään Hopeketun toimivuus tahi luotettavuus palvelun tuottajana on rinnastattavissa bingoon. Joskus onnaa joskus ei.
No siis en anna tämän itseäni häiritä ja siten pitäydyn tes'sin puitteissa. Mahdolliseen yöpalveluun tosin pitää lisätä yölisä joten ehdottamanne 20 euroa riittää n. 1 tunnin ja 45 minuutin yhdessäoloon.
Eli sori vaan neito, teidän on pakko palkkatarjoustanne ylöspäin heivata. Siis kyllähän minä muuten mutta kun liitot määräävät taksat niin ei tuo 20 euroa riitä. Syytä liittoja, älä minua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927