haastattelutehtävä. Asiakas ottaa yhteyttä närkästyneenä kun hotellivaraus ei ole hoitunut niin kuin piti.
No, mites tähän nyt pitäisi vastata kun asiakas siis valittaa. Epäselväksi jäi tietty, oliko tehtävänannossa oletus se, että hotellivaraus on täysin mönkään mennyt eli hän ei ole saanut huonetta lainkaan, vai onko oletus se, että asiakas ei ole vielä edes lähtenyt matkalle mutta varaus on auki...
Matkatoimistovirkailija tai hotellin vastaanottohenkilökö tässä pitäisi olla, että osaisi tuohon vastata, puhelinpalveluala.
No, en minä tuota työpaikkaa saanut. Mutta vähän vaan ihmettelen näitä keksittyjä keissejä...
Puhelinpalveluala
sossutätit
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884