Ai saakeli mies!

ai.että

Olet kyllä sellainen paketti, että jos omakseni saisin, niin en päästäisi irti vaan pitäisin hyvänä.

23

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KarhukopIa

Poliisiiiiii! Täällä suunnitellaan varmaan sieppausta.

• ai.että

Onnistuisikin. Mutta ei ole kellaria mihin piilottaa.

• allekkin

Mahdun sängyn,

• ai.että
        allekkin kirjoitti:

Mahdun sängyn,

Mulla on aika matala sänky, mutta sillä kropalla saattaisi onnistuakin. Laitetaan ullakolle.

• Aarg

Nainen joka sanoo saakelio psykopaatti

Nainen jola kutsuu miestä paketiksi on lesbo- naiset on pieniä syliin nostettavia paketteja. Miehet on jääkaappipakastimia eli vahvoja miehekkäitä korstoja

Nainen joka laittaa kaulapannan ja pallokahleen on narsistinen mustasukkainen takertuva takiainen

• ai.että

Juu niin varmaan. En mä sua sieppaiskaan. Et ole sellainen paketti.

• Rauhalisuuden.illanjatko

Ei naista voi hallita. Nainen vaatii tukea, vaikka väittäisi olevansa ihan uusi peruna, miten yllä ilmaistussa tapauksessa.
        T.tuu tänne vittuilemaan, tulle täne bviesbäitsemiään mää mää....

• Eipahoin

Haistan hyvinpitely-yrityksen.

• ai.että

Tunnustan syyllisyyteni jo ennakkoon.

• Et ole ainoa...

• Tasajako

Voi jumpe. Pitäiskö tehdä kristillinen tasajako sitten niin että kaikki halukkaat saa palan hyvinpideltäväks?

• ai.että
        Tasajako kirjoitti:

Voi jumpe. Pitäiskö tehdä kristillinen tasajako sitten niin että kaikki halukkaat saa palan hyvinpideltäväks?

Noup. Teen pakanallisen valtauksen ja pyhitän hänet kokonaan omakseni. Muut kuolevaiset älköön koskeko.

• Toimi.nyt

Kannattaa varmaan toimia aika pian, että ei karkaa muualle. Jos teet valtauksen saat vastineeksi pyyteetöntä aitoa rakkautta❤ ja välittämistä.

• ai.että
        Toimi.nyt kirjoitti:

Kannattaa varmaan toimia aika pian, että ei karkaa muualle. Jos teet valtauksen saat vastineeksi pyyteetöntä aitoa rakkautta❤ ja välittämistä.

En tiedä onko hän yhä varattu vai vapautumassa vai vapaa. Siksi... vain huokailen tässä.

• Toimi.nyt

Se on helppo tarkistaa, virität kysymyksen tyyliin. Meinaatko sitä tätä vaimon/tyttöystävän kanssa. Itse ajattelin laatia kysymyksen näin eräälle naiselle. Sillä selviää aika paljon.

• Toimi.nyt

Elä huokaile, ole rohkea.
        Tee toisin kuin minä, ei tarvitse myöhemmin ikävöidä perään.

• ai.että
        Toimi.nyt kirjoitti:

Se on helppo tarkistaa, virität kysymyksen tyyliin. Meinaatko sitä tätä vaimon/tyttöystävän kanssa. Itse ajattelin laatia kysymyksen näin eräälle naiselle. Sillä selviää aika paljon.

Olisihan tuo. Normaalitilanteessa ja normaalikeskustelussa. Ensin pitäisi tosin kyllä keksiä se syy ottaa yhteyttä parin kuukauden hiljaisuuden jälkeen ja sen jälkeenhän jonkun väkisin väännetyn "teinpäs tikusta asiaa" momentin jälkeen onkin hyvä täräyttää: oletkos rouvasi kanssa...

• ai.että
        ai.että kirjoitti:

Olisihan tuo. Normaalitilanteessa ja normaalikeskustelussa. Ensin pitäisi tosin kyllä keksiä se syy ottaa yhteyttä parin kuukauden hiljaisuuden jälkeen ja sen jälkeenhän jonkun väkisin väännetyn "teinpäs tikusta asiaa" momentin jälkeen onkin hyvä täräyttää: oletkos rouvasi kanssa...

Ja kyllähän sitä on tässä jo pari päivää haikaillut, että olisipa ihana voida jutella hänen kanssaan pitkästä aikaa. Sitten yksi kuva saakin vain ikävöimään entistä enemmän ja katsomaan tavalla mitä en itseasiassa ole tehnyt ennen. Aiemmin olen tykännyt ja halunnut koska hän on hän, kokonaisuus luonteineen, mutta jestas onhan se nyt myös hyvännäköinen mies. Ei siitä mihinkään pääse.

• Toimi.nyt

Just noin, ihan puun takaa sen pitääkin tulla. Silloin on vastattava nopsaa takasin, minun olisi helpottavaa kertoa, että olen nyt vapaana lähtemään.

• ai.että
        Toimi.nyt kirjoitti:

Just noin, ihan puun takaa sen pitääkin tulla. Silloin on vastattava nopsaa takasin, minun olisi helpottavaa kertoa, että olen nyt vapaana lähtemään.

Olisipa se todellakin niin helppoa. Usein käy puheluissa niin, että sitä ajattelee sanovansa monia asioita, mutta sitten keskustelut menevätkin eri suuntaan ja hyvää hetkeä ei tulekaan tai sitä pelkää mikä vaikutus niillä sanoilla olisi siihen hetkeen. Siksi varmaan yleensä tykkään kirjoittaa, kun haluan sanoa jotain tärkeää. Silloin saa kaiken kerrottua.

• Ehkähänehkäei

Saisit jos haluaisit ja eiköhän siihen pisteesen päästä ;)

• ai.että

Muista lähettää mulle koordinaatit siihen pisteeseen, että osaan suunnistaa perille.

• Ehkähänehkäei

Muistan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94