Hei, olisin varaamassa ensimmäistä ulkomaanmatkaani pakettina ebookers.fi sivuston kautta. Näköjään matka täytyisi maksaa kokonaan etukäteen, eli siis hotelli ja lennot tulisi maksaa jo varatessa. Pelittääkö systeemi siis niin, että hotelli saa varmasti tiedon/maksun varauksestani, ettei sitten paikan päällä tule ikäviä yllätyksiä ja joutuisin maksamaan koko paskan uudestaan tai että ei tulisi mitään lisäkustannuksia tähän? Helpatkaa vähän amatööriä...
Matkan varauksesta
Reissuun
2
240
Vastaukset
- Tuusulalainen
Ebookers on luotettava varausten teossa. Olen lukemattomia matkoja hotelleineen varannut ja aina on pitänyt paikkansa
- entilaaaaa
TOSI luotettava ! Olin varaamassa matkaa ja täytettyäni kaikki kohdat piti siirtyä pankkiin, olin jo täyttänyt kortin n.o , niin hinta popsahti melkeen 3x !! NO, enpä tilannutkaan, saas nähdä vieläkö menee maksukin, vaikka tuli teksti ettei summaa veloitettu. Paska firma, hinta popsahti muutamassa minuutissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447306
- 324048
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492269- 512265
- 372258
- 432238
- 162226