"Itsevarma Chevrolet Evanda"

jopason

Niinpä. Auto antaa omistajalleen niitä ominaisuuksia, joita sen omistajalta puuttuu. Itsevarmat ihmiset ostaa Mersun, Bemarin ja Audin. Itsevarmojen ihmisten naapurit ostaa Daewolet Evandan. Onhan siinä toki halvempi metrihinta. Ja ennen kaikkea se itsevarmuus.

11

4707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Mitä tarkoitat? Autoko antaa omistajalleen itsevarmuutta? Jos näin tarkoitat on arvomaailmasi ainakin osoittain omituinen. En usko että loppupeleissä kukaan sitä Evandaa tai E sarjaa ostaa pönkittääkseen omaa egoaan vaan vaakakupissa painavat muut asiat. Luulen että työmatkan pituus, turvallisuus ja omat kuljetus tarpeet painavat puntarissa. Raha on myös tärkeä, mutta huomioiden miten (huolettomasti)ihmiset luottoja nykyään ottavat luulen tuotteen hinnan tulevan vasta muiden kriteerien jälkeen.

• ihminen

eikös se ole juuri päinvastoin: epävarmat ihmiset ostavat varman päälle audin, bemarin tai mersun

• seta

Juuri näin, epävarmat tarvitsevat "mersua" egonsa pönkittämiseen, itsevarma ostaa autonsa puhtaasti ominaisuuksien perusteella.

• jopason
        seta kirjoitti:

Juuri näin, epävarmat tarvitsevat "mersua" egonsa pönkittämiseen, itsevarma ostaa autonsa puhtaasti ominaisuuksien perusteella.

Autohan siinä mainoslauseessa on itsevarma, ei ihminen. Miksi auton on oltava itsevarma? Senhän on aina nöyrryttävä siihen miten kuljettaja sitä käskee. Auton kuin auton. Jos autolla on luonnetta tai tahtoa, sen hallitseminen on mahdotonta.

• Kyllä!
      • e.i

tuo oli kyllä caprice eli aito chevy eikä mikään paska kopio daewoo

• että
        e.i kirjoitti:

tuo oli kyllä caprice eli aito chevy eikä mikään paska kopio daewoo

matiz, kalos, tacuma, lacetti, nubira ja evanda ovat myös aitoja Chevroletteja

• itse varmuus

Rengit pelkää mitä työkaverit ja naapurikin sanoo ja ostelee autojaankin muita miellyttääkseen. Miehet jotka kulkee omia polkujaan ei paljoa kysele vaan ostelee autoja jotka itse katsoo parhaaksi ja kusee muiden mielipiteille.

• on on

Tulipa ostettua uusi Chevy Evanda.
      Ei toisaan ole made in USA, so what ?
      Itla Dsignin suunnittelema kori (Giorgio Giugiaro),
      ZF vaihteisto, samankaltainen löytyy "hienoista"
      saksalaisista. Blaupunkt stereot 5:n CD-levyn vaihtajalla, sähköt VDO jne. Todellinen Globaali tuote. Kasattu vaan kaukoidässä. Vaikuttaa erittäin laadukkaalta, erittäin mukava ajaa, melko edukas, 27500 eur automaattilootalla, ja lähes kaikilla mahdollisilla varusteilla.
      Ja ennenkaikkea 3 v takuu, edukkaat huollot jne.
      Samalla hinnala olis saanu vaikka 98 mallisen BMW 500-sarjalaisen, jolla mukamas ajettu 100 tkm....

• lare

eli se valmistetaan USA:ssa!!!

• Varmaa tietoa
        lare kirjoitti:

eli se valmistetaan USA:ssa!!!

Evanda valmistetaan Etelä-Koressa, aivan kuten silloinkin, kun keulassa oli Daewoon logo! Merkki kun ei tee autosta jenkkiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe