Olen BSHunter ja hallitsen tätä palstaa täysin!
KYYKYTÄN KAIKKI HÖRHÖT,
KYYKYTÄN KAIKKI VAIHTOEHTOILIJAT,
KYYKYTÄN KAIKKI. TOISINAJATTELIJAT,
KYYKYTÄN KAIKKI, JOTKA EIVÄT OLE SAMAA MIELTÄ KANSSANI!
LISÄKSI KYYKYTÄN VIELÄ KAIKKI KÖYHÄT.
OLEN SKEPTIKKO!
KUULUN LIITTOON!
OLEN KYYKYTTÄJÄT RY:N JÄSEN JA PUHEENJOHTAJA!
OLEN BSHunter !
4
204
Vastaukset
- Sesinäolet
Sinä et mikään muu kuin persereikä.
- SivistynytAnus
Ei saa puhua noin rumasti palstalla.
Vaan pittee sanoo, ett
Oot anusreika , joka ootkin ku tommosii kirjottelet sivistyneelle palstalle
- Kukatietää
Mikäs ääliö toi Hunter oikein on??
Eikö palstan seriffi ole töissä??- henkilökuvaus
Olen tutkinut asiaa viikkoja perinpohjin. "Hunter" on eläkkeellä oleva opettaja eteläisestä kouvolasta. Opetus ala, ammattikoulun työnohjaaja.
Entinen koulukaverinsa sanoi että "hunterin" perhe joutui lähtemään sodan jaloista Laatokan luoteispuolelta evakkoon.
"Hunter oli tavallinen koulupoika mutta joutui voimakastahtoisen isänsä painostamana kokemaan uskonnollisen kriisi.
Edustaa nykyään kristillisdemokraatteja. Tiedetään että hänellä on vaikea kaksisuuntainen mielialahäiriö, johon saa lääkitystä.
On ollut Kouvolan kaupungin teknisessä lautakunnassa vapaa-ajan harrastuksenaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904