Haluisin alkaa mailailee jonkuu Suomenajokoiran kasvattajan/ omistajan kanssa, jotta saisin olla tavallaa enemmän Suomenajokoirien kaa, ku omaa mahollisuutta ei oo.. =( Voisit lähettää ajokoirastasi kuvia ja kertoo niistä kaikenlaista.. Toivon et ees joku vaivautuu mailaamaa.. =/
Maili: jossu-koira@jippii.fi
Rakastan Suomenajokoiria..
7
642
Vastaukset
- Ajokoiramies
Käyhän katsomassa mun kotisivuja paremman puutteessa. Ja lähetä vietiä ja kommenttia sivuista.
- Ajokoramies
Tässä se osoite kun äsköisestä jäi jotenkin vahingossa pois. Http://www.elisanet.fi/ajokoira.mies/
- ajokoiran omistaja
www.ajokoira.info
- ajokoiran omistaja
http:\\www.suomenajokoira.info
- megis
Täältä löytyy reilun vuoden vanha suomenajokoiranarttu :)
Voit lähettää mailia jne. mulle niin voin vaikka lähetellä kuvia jos haluat.
Jebsu89@hotmail.com - kokemusta on
Meillä on kenneli ja ajokoiria. Voit mailata jos kiinnostaa... Osoite on idis_@hotmail.com
Mailaa jos kiinnostaa... - Saikku
Mulla on Suomenajo koira sen nimi no Tuittu ja se on jo 2 Vuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117275Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635328- 954914
- 524065
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223893
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283608- 413253
- 522829
- 412407