Nyt tarttis neuvoa ja kokemuksia. Elikkäs teen kolmivuorotyötä ja työvuorolistat ovat 3 viikon jaksoissa mihin sisältyy tietty tuntimäärä. Elettiin listan ensimmäistä viikkoa missä mulla oli MA aamu 7-14, TI vp, KE ilta 12-21:30, TO aamu 7-14:30, PE ja LA välinen yö 21-7 samoin LA ja SU välinen yö. Esimies pyysi maanantaina jos lähtisin aamuvuorostani kotiin klo 12 ja tulisin yöksi kun työntekijöitä puuttuu. Näin ollen hän lupasi että saan sitten KE ja TO vapaiksi. Tähän menin sitten suostumaan. No kun olen tämän yövuoroni sitten tehnyt niin esimieheni ottaa minuun yhteyttä ja kertoo että hän on nyt laskenut tuntini väärin silloin kun suunniteli tätä vuoronvaihtoa. Se yö minkä tein ei riitä korvaamaan KE ja TO työtunteja mitkä sain vapaaksi joten lopputulos siitä kun suostuin joustamaan on että olen 9 tuntia velkaa talolle. Eli yhden helvetin kokonaisen työpäivän. Nyt esimies kyselee mistä vapaapäivästä voisit luopua. Listassani jään aina vapaille yövuoroista eikä oikeen huvittais valvontavapaita vähentämään. Ainoa vaihtoehto listan viimeisellä viikolla vkl vapaasta ottaa toinen koska sitä ennen on ollut aamu ja iltavuoroa niin ei olisi niin raskasta.
Siis vituttaa suoraan sanottuna. Minä joustin ja työnantaja mokas. Itsekkin olisi tietty pitänyt olla hereillä ja tästä lähtien en enää sokeasti suostu vuoronvaihtoihin varsinkaan ylim. Yövuoroihin kun näinkin vituiksi meni tääkin.
Kolmivuorotyö
Kimivo
0
216
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377