Moi! Tutustuin yhteen mieheen ja hän haluaa harrastaa kanssani seksiä. Minulla on 2 vuotta vanhoja viiltelyjälkiä jaloissa ja kösissä, ne eivät ole pahoja mutta näkyvätt haaleina. Olemme suunitelleet harrastaa seksiä ulkona, ja haluaisin peittää ne. Jos laitan naisten xollarit ja niiden alke säärystimet, ja pitkähihaisen, niin sanonko tekosyyksi, että olen vilukissa. Se on osittain totta, ja osittain ei.
Olen siis 42, ja hän 45.
Neuvoja ja apua!
4245apua
4
175
Vastaukset
- pitäisjotietää
Jaha, jopa on ahdistuksen aika kenelläkin. Kun jo olet 42, niin eiköpä pitäisi jo tietää.
Missä se rakkaus muuten on?- 4245apua
No me ollaankin, ja kai ny saa kysyy apua? Mikä itse olet?
- Huonostionasiat
Painu v*ttuun trollikakara.
Odota sen verran että korvantakusesi kuivuvat.
Tule sitten puhumaan v*tusta ja sen kestävyydestä. - 4245apua
Ja v*ttu k*****ä, en oo trolli enlä muutakaan mitä laitoit. Mee itte. Stan h***vee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174